تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۹۶۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایش استکبارستیزی مردم ماهشهر در گام دوم انقلاب
  مردم بندرماهشهر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همگام با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا تداوم استکبارستیزی خود را در گام دوم انقلاب به جهانیان نشان دهند.

  مردم غیور و همیشه در صحنه بندرماهشهر با شرکت در راهمپیمایی ۲۲ بهمن ماه همدلی خود را با انقلاب و نفرت خود را از استکبار متجلی ساختند و صحنه‌هایی به یاد ماندنی از حضور انقلابی خود خلق کردند.

مردم ولایت‌مدار و استعمار و استکبار ستیز ماهشهر ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و با نمایش آمادگی خود برای ادامه مقاومت در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی اعلام کنند ملت ایران هیچگاه از اصل انقلاب خسته نشده‌است و همچنان پرشورتر در صحنه حضور دارد.

شهروندان ماهشهری همچنین با در دست داشتن تصاویری از سردار شهید سلیمانی ضمن گرامیداشت چهلمین روز شهادت این سدار اسلام و جبهه مقاومت به آمریکا اعلام کردند ایران هیچگاه سردار سلیمانی را از دست نداده‌است و راه آن شهید بزرگوار ادامه دارد.

۲۲ بهمن امسال به دلیل همزمانی با چهلمین سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری داشت و همه استوار و محکم به عشق رهبر معظم انقلاب و آن شهید بزرگوار وارد صحنه شدند و به دشمن اعلام کردند ایران میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی دارد.

راهپیمایی مردم بندرماهشهر از مسیر میدان امام خمینی(ره) این شهر تا مصلی این شهر برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار