تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۹۶۹۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند پشتیبان انقلاب هستند
  فرماندار اهواز گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند.

جمال عالمی نیسی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم خوزستان همواره ثابت کردند که در سرما و گرما در یوم‌الله‌ها حضور پرشور و نشاط دارند. حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن نشان می‌دهد انقلاب اسلامی برگرفته از ملت است.

وی بیان کرد: مردم صاحب انقلاب و نظام هستند و همانگونه که در سال‌های مختلف در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشته‌اند امسال نیز در روز ۲۲ بهمن پر شورتر از قبل حاضر شدند.

فرماندار اهواز با اشاره به تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردم‌سالاری دینی گفت: این حضور پرشور مردم براساس تدابیر ایشان محقق شده است. مردم همیشه با بصیرت و هوشیاری در صحنه ها حاضر هستند لذا باید قدردان این موضوع باشیم.

وی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان نظام و انقلاب را از آثار دیگر این راهپیمایی دانست و افزود: این حضور همچنین بیانگر وابستگی عمیق به انقلاب و عزم ملی در پاسخ به زورگویان است.

عالمی نیسی این حضور پرشور مردم را مقدمه‌ای برای حضور در انتخابات پیش رو دانست و گفت: بی شک دوم اسفند، روز دیگری برای اثبات اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که قطعا شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار