تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۹۶۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیل خروشان مردم در راهپیمایی، مسئولیت کارگزاران نظام را سنگین‌تر می‌کند
رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: امروز جلوه مکرر و مجددی از پیوند  امت با امام(ره)  به نمایش درآمد  و سیل خروشان مردم عزیز ولایت مدار با حس و حال شهید حاج قاسم سلیمانی را شاهد بودیم که این امر مسئولیت و بار را برای کارگرازن نظام اسلامی برای داشتن خدمتی صادقانه و بی ریا سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام و الامسلمین سید محسن شفیعی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان این که وظیفه خدمت به انقلاب اسلامی ایران برعهده تمامی ملت و مسؤولان است اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران موجود زنده در حال حرکتی است که با عکس العمل‌ های مختلفی رو به رو است لذا باید تلاش کنیم که انقلاب در مسیر خود پایدار بماند.

وی افزود: : امروز مسؤولیت پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده همگان بوده و شرکت سراسری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نماد حمایت از انقلاب اسلامی است.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: پا‎ی‎بندی به آرمان های انقلاب و پشتیبانی دائمی از ولایت فقیه مهم ترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای جامعه بین المللی و مسؤولان اجرایی کشور است.

وی ادامه داد: دشمن همواره در طول سال‌های عمر پربرکت انقلاب بر علیه ملت ایران دشمنی و توطئه داشته که تمام نقشه های دشمن بر اراده ملت ایران بی تاثیر بوده است و مردم با وجود مشکلات زیادی که از سوی دشمن به وجود آمده، هیچ گاه از اعتقادات خود دست نکشیدند و همچنان بر آرمان های انقلاب، امام (ره) و رهبری ایستاده و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعی با بیان اینکه مردم امروز با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند اجازه نمی دهند ثمره انقلاب که حاصل خون شهداست پایمال شود، اضافه کرد: ملت ایران با وجود مشکلات نشان داد پیوند محکم و همیشگی بین مردم و انقلاب برقرار است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار