تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۹۶۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نسل جدید ایران اسلامی شاهد اقتدار نظام هستند
  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: نسل جدید ایران اسلامی در بستری از ایثار و اراده شاهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وحید کیانی سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز  با اشاره به حضور چشم گیر کودکان و نوجوانان خوزستانی همراه با خانواده‌های خود در این روز باشکوه، اظهارداشت: تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با اقدامات فرهنگی همراه باشد و از هر فرصتی باید در این راستا استفاده کرد.

وی ادامه داد: این فعالیت‌ها نباید تنها فقط به دوران دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شود و همواره باید تلاش کرد تا اهداف انقلاب را به نسل جوان انتقال داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با تاکید بر استفاده از روش‌ها نو در انتقال این دستاوردها انقلاب اسلامی به نسل جدید، گفت: مخاطب نسبت به دریافت اطلاعات از خود ذوق و اشتیاق نشان می‌دهد و به جستجوی اطلاعات و تاریخ می‌رود تا به نتیجه اصلی دست یابد.

کیانی با اشاره به اینکه تمامی دلسوزان نظام و انقلاب باید آرمان‌ها، فلسفه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را به‌ درستی برای جامعه تبیین کنند، عنوان کرد: این انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته مایه امید برای دوستان و دلسردی دشمنان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تجلی آرمان خواهی و برابری است، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه و نشان از اسلامیت و جمهوریت نظام است.

بر اساس این گزارش، در ایام دهه فجر امسال مراکز ۵۴ گانه کانون پرورش فکری ۱۵ نمایش و ۱۲ سرود ویژه این ایام تولید کردند که با استقبال کودکان و نوجوانان خوزستانی همراه بود.

همچنین در مسیر راهپیمایی امسال در اهواز، کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به ارائه خدمات فرهنگی پرداختند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار