تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۹۶۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار امیدیه:
دشمنان نظام توان مقابله با اراده ملت ایران را ندارند
 فرماندار امیدیه گفت: به واسطه همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان توان مقابله با اراده ملت ایران را ندارند.

سید مهران رفیعی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در امیدیه اظهارداشت:امروز میراث گران بهایی از سال‌ها ایستادگی و مبارزه در اختیار مردم ایران است که قدردان آن هستند.

وی ادامه داد: امروز بازهم دوست و دشمن شاهد حضور باشکوه ملت ایران در دفاع از آرمان‌های امام راحل و مسیری که از سوی مقام معظم رهبری برای تحقق این آرمان‌ها ترسیم شده بوند.

فرماندار امیدیه با تاکید بر اینکه مردم در این مسیر هیچگاه دلسرد نشدند، گفت: ملت ایران در حالی حامی نظامی مقتدر هستند که جمهوری اسلامی روزانه دستاوردهای جدیدی به‌دست می‌آورد که این امر پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به‌هیچ عنوان میسر نبود.

رفیعی با تاکید بر اینکه خدمت به این مردم را افتخار می‌دانیم، افزود: باید تلاش‌های خود در جهت خدمت به این مردم را بیش‌از پیش مدنظر قرار دهیم و این اصل و اساسی است که نظام جمهوری اسلامی آن را یک امر واجب می‌داند.

وی همچنین به انتخابات دوم اسنفندماه اشاره کرد و گفت: دشمنان این ملت سعی دارند تا مردم را نسبت به صندوق‌های رای ناامید کنند اما حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

فرماندار امیدیه خاطرنشان کرد: راهپیمایی باشکوه امروز قطعا مقدمه‌ای برای حضور پرشور و مشارکت بالای مردم در روز انتخابات است و قطعا این دشمنان ملت ایران هستند که ناامید خواهند شد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان خاطرنشان کرد: انتخابات دوم اسفندماه نیز بازهم برای کشور تاریخ ساز خواهد بود و در این راستا قطعا با بی‌طرفی و اجرای قانون اجازه نمی‌دهیم که تلاش‌های دشمن کارساز شود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار