تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۹۶۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر: راه نفوذ دشمنان در پیکره نظام اسلامی بسته است
  فرماندار رامشیر گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن نشان داد که همچون گذشته راه نفوذ دشمنان و نقشه‌های خبیثانه آنها برای ورود به پیکره نظام اسلامی بسته است.

سید مجید حسینی نژاد در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان رامشیر با تقدیر از حضور مردم منطقه در این روز باشکوه، اظهارداشت: مردم ایران به واسطه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی که پیام آور آشتی، محبت و مقاومت است با وحدت و همدلی به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و مسیری که برای تحقق آن از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده، پایبند هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دهه پنجم خود را درحالی جشن می‌گیرد که فشارها وتحریم‌ها به اوج خود رسیده‌اند اما مردم همچنان پرنفس و امیدوار به وعده الهی چشم به راه ظهورند.

وی با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمن تاکنون نتوانسته سستی و انحرافی در اراده ملت ایجاد کند، گفت: جامعه با انسجام و وحدت بیش از گذشته راه را برای نفوذ دشمنان در پیکره انقلاب و نظام اسلامی ما مسدود کرده‌اند و نشان دادند که با همه توان در این مسیر ایستادگی دارند.

فرماندار رامشیر با اشاره به اینکه مردم رامشیر همگام با دیگر مردم ایران اسلامی در این ایستادگی سهیم هستند، گفت: حضور امروز این مردم صحنه بی‌نظیر دیگری را به وجود آورد که مایه افتخار و سربلندی است.

حسینی نژاد تاکیدکرد: قطعا همین حضور درصحنه‌ها و به‌ویژه صحنه‌ سرنوشت ساز انتخابات، ایران پرافتخار را از گزند بلا و دشواری رهایی خواهد بخشید.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار