تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۹۶۹۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی:
تقارن اربعین سردار سلیمانی با ۲۲ بهمن حماسه ساز شد
 مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: تقارن اربعین شهادت سردار سلیمان با ۲۲ بهمن حماسه باشکوهی از حضور مردم در این راهپیمایی عظیم را رقم زد.

سعید رسولی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز اظهارداشت: حضور امروز مردم در راهپیمایی امسال پرشورتر از سال های قبل بوده و یکی از دلایل آن را می‌توان همزمانی این روز با اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه، مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با تجلی حضور پرشور و حماسی خود، بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب بیعت کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران امروز نیز با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای به یادماندنی دیگری خلق کرده و یکبار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب را به جهانیان نشان دادند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دشمنان به واسطه این حضور پررنگ ناامیدتر از همیشه هستند، گفت: این شور و شوق مردم نشان دهنده علاقه ملت به نظام و پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

رسولی خاطرنشان کرد: در این روز و در جشن انقلاب یاد و خاطره شهدای عزیزمان که امنیت و عزت امروز ما مدیون آنهاست را گرامی می‌داریم و ایستادگی و پایمردی که مردم بزرگ ایران برای در حفظ آرمانهای عزت‌مدار جمهوری اسلامی دارند، قابل تقدیر است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار