تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۹۷۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول: مشکلات نسل جدید انقلاب آسیب شناسی شوند
 امام جمعه دزفول گفت: مشکلات نسل جدید انقلاب باید با برنامه‌ریزی دقیق، آسیب شناسی و رفع شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز چهارشنبه در دیدار رئیس هیات موسس گام دوم انقلاب افزود: یکی از آسیب‌های موجود در کشور بیان احساسی و شعاری مسائل زیربنایی، اصول و مبانی انقلاب است در حالی که مسایل باید در کنار این شعارها، تجزیه و تحلیل شوند.
وی با تاکید بر نهادینه کردن مباحث مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اظهارداشت: مقام معظم رهبری روی بند بند این بیانیه حساسیت نشان دادند لذا همه باید برای تحقق آن همت کنند.

امام جمعه دزفول افزود: دشمن مسائل فرهنگی کشور را بطور دقیق بررسی می‌کند به گونه‌ای که تصور می‌شود مسائل فرهنگی بیشتر از مسائل هسته‌ای اهمیت دارند.  
وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی درست و دقیق برای برخورد با دشمن گفت: از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در شهرستان دزفول استقبال می‌شود.  
حجت الاسلام قاضی دزفولی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به رفع مشکلات کشور کمک می‌کند

رئیس هیات موسس جمعیت گام دوم انقلاب نیز ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین اقدامات گام نخست انقلاب، جنگ تحمیلی بود.  

عبدالرحمان معاشر افزود: با فعالیت سپاه و ارتش در جنگ تحمیلی موفقیت نسبی حاصل شد ولی با ورود بسیج شاهد ایستادگی قاطعانه بودیم و اجازه ندادیم به خاک وطن تعرض شود.

وی با بیان اینکه جمعیت گام دوم انقلاب برای تعالی و موفقیت گام نخست انقلاب تشکیل شده است، اظهارداشت: ما به عنوان تعدادی از افراد دغدغه مند با حضور ۱۹ نفر از اساتید دانشگاهی، تقاضای تاسیس جمعیت گام دوم انقلاب را با هدف تبیین، ترویج و مطالبه گری بیانیه گام دوم انقلاب به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم

رئیس هیات موسس جمعیت گام دوم انقلاب با بیان اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بخش زیادی از مشکلات کشور را برطرف می‌کند، افزود: شورای راهبردی ۷۲ نفره‌ای با کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های اجرایی و کمک فکری به مسوولان سه قوه در کشور تشکیل شده که افراد خبره و اساتید دانشگاهی در آن عضو هستند تا تصمیمات کشوری در این کمیته‌های استانی مطرح و بررسی شوند.  
وی بیان کرد: مجلس نیز در گام دوم انقلاب باید با حضور نسل جوان در کنار افراد باسابقه در تراز انقلاب اسلامی همراه باشد که تلاش می‌شود جوانان نخبه و متخصص از طریق گروه‌های سیاسی معرفی شوند.

جمعیت گام دوم انقلاب از بهمن سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و این جمعیت با عنوان گام دوم انقلاب در همه استان‌های کشور با شرکت ۷۲ متخصص راه اندازی شده است تا اهداف رهبر معظم انقلاب تشریح و راهکارهای مناسب ارایه شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار