تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۹۷۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بوکسور خوزستانی شانس حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ را دارد
 رییس هیات بوکس خوزستان گفت: نماینده بوکس خوزستان که از آمادگی خوبی برخوردار است با حضور در رقابت‌های آسیایی، شانس حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

حمید زنگنه منش بیان کرد: رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا (گزینشی المپیک) از روز ۱۲ اسفند در کشور اردن آغاز می شود که اشکان رضایی از خوزستان در این پیکارها به روی رینگ می‌رود.

وی با بیان اینکه رضایی در وزن ۶۳ کیلوگرم به روی رینگ خواهد رفت گفت: با توجه به شناختی که از این بوکسور دارم، اگر با قرعه خوبی روبه رو شود احتمال کسب نشان توسط رضایی وجود دارد.

رییس هیات بوکس خوزستان بیان کرد: مسلم مقصودی دیگر بوکسور خوزستانی پیش از این قرار بود به همراه تیم‌ملی در این رقابت ها شرکت کند اما کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت از ورزشکار دیگری در این وزن استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه مقصودی چندی پیش در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه موفق به کسب نشان شد و تصور می‌کردیم در رقابت های اردن حضور داشته باشد گفت: در اردوی تیم ملی یک مسابقه انتخابی در این وزن برگزار شد که منجر به شکست مقصودی شد و این امر موجب شد تا کادر تیم ملی از بوکسور دیگری استفاده کند.

زنگنه منش ادامه داد: با توجه به شایستگی مقصودی و کسب عنوان های مختلف داخلی و خارجی، قرار است در دوره بعدی رقابت های گزینشی المپیک که فروردین برگزار می‌شود، از او استفاده شود.

وی با بیان اینکه سیاوش امیدی دیگر بوکسور خوزستانی حاضر در تیم ملی است افزود: با توجه به اینکه امیدی هم وزن احسان روزبهانی است کادر فنی تشخیص داد در مسابقات اردن از روزبهانی استفاده کند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار