تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۹۷۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح ۱۸ هزار متر مربع فضای گلخانه‌ای در باغملک
 مدیر اداره جهاد کشاورزی باغملک از افتتاح دو طرح گلخانه‌ای با مجموع مساحت ۱۸ هزار متر مربع در این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۶۲ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

جلال غریبوند اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر دو طرح گلخانه‌ای با مجموع مساحت ۱۸ هزار متر مربع در شهرستان باغملک به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: یکی از این طرح‌های گلخانه‌ای به مساحت ۱۲ هزار متر مربع است که در قلعه‌تل به بهره‌برداری رسید. هدف از اجرای این طرح افزایش تولید در واحد سطح، ایجاد اشتغال پایدار و بهینه سازی مصرف آب است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی باغملک تصریح کرد: این گلخانه با تسهیلات ۲۲ میلیارد ریالی احداث و زمینه اشتغال ۴۵ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است و می‌تواند نقش موثری در بحث اشتغال این شهرستان داشته باشد.

غریبوند عنوان کرد: طرح گلخانه صیفی و سبزیجات به مساحت ۶ هزار متر مربع در روستای چلیساد دهدز نیز دیگر طرحی است که به بهره‌برداری رسیده است.

وی تسهیلات اعطا شده جهت اجرای این طرح را ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده و ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید از اهداف اجرای این طرح است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار