تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۹۷۰۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادان برای برون رفت از مشکلات به برنامه جامع نیاز دارد
 معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: آبادان در بخش‌های آب‌و فاضلاب، کشاورزی، و عمران شهری مشکل دارد و برای برون رفت از این مشکلات به برنامه جامع نیاز دارد.

زین‌العابدین موسوی روز چهارشنبه در نشست توجیهی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری بیان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی مطالبه‌گری به حق مردم آبادان تاکنون بجایی نرسیده و این شهر با انبوهی از مشکلات روبه رو است.

وی بیکاری را یکی از مشکلات آبادان بیان کرد و گفت:با گذشت چندین سال هنوز مشکل بیکاری در آبادان را برطرف نشده است.

موسوی، کشاورزی، نخلستان‌ها و انهار طبیعی در آبادان را از مزیت‌های این شهرستان برای برطرف کردن بخشی از مشکلات بیکاری دانست و ادامه داد: نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نتوانستند مشکلات نهرها و نخلستان های آبادان را برطرف کنند.

وی وجود سه نماینده از آبادان در مجلس شورای اسلامی را یک ظرفیت گرانبها برای برطرف کردن مشکلات این شهرستان بیان کرد و افزود: آبادان به نمایندگان قوی نیاز دارد تا مشکلات این شهرستان را در سطح کلان مطرح و برای آن برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلندمدت تدوین کنند.

موسوی، در ادامه با بیان روند ثبت نام و تایید صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه آبادان گفت: در فرایند انتخابات ۶۱ نفر ثبت نام کردند که ۲ نفر انصراف دادند و در نهایت ۲۲ دواطلب توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: ۱۳۸ شبعه اخذ رای در شهرستان آبادان پیش بینی شده  که ۹۴ شعبه در شهر آبادان ، ۱۶ شبعه در اروندکنار، ۱۵ شعبه در بخش مرکزی و ۱۳ شعبه سیار است.

وی افزود:نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۲۴ بهمن فرصت دارند شماره حساب و نماینده مالی‌ خود را معرفی و به فرمانداری معرفی کنند.

فرماندار آبادان در ادامه با تقدیر از مردم آبادان به خاطر حضور حماسی آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:حضور مردم ازهمه اقشار درصحنه باعث سرافزازی است و آنهانشان دادند با وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها نظام اسلامی را رها نمی‌کنند
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار