تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۹۷۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاذبه های گردشگری ترکیه با تور بدروم
بازارها یکی از بزرگترین تفریحات برای گردشگران است. با تور بدروم همراه باشید تا متنوع ترین خرید را تجربه کنید. بازار نساجی سه شنبه بدروم مشهور است و پارچه های اصل ترکیه ایی از سراسر منطقه در اینجا به فروش می رسند. تا چهار یا پنج سال پیش بازار بدروم در خیابان های شهر برگزار می شد و وقتی بازار جدید باز شد ، ابتدا همه اعتراض کردند.

در هر زمان از سال ، بازارها یکی از بزرگترین تفریحات برای گردشگران است. با تور بدروم همراه باشید تا متنوع ترین خرید را تجربه کنید. بازار نساجی سه شنبه بدروم مشهور است و پارچه های اصل ترکیه ایی از سراسر منطقه در اینجا به فروش می رسند. تا چهار یا پنج سال پیش بازار بدروم در خیابان های شهر برگزار می شد و وقتی بازار جدید باز شد ، ابتدا همه اعتراض کردند. اما اکنون به نظر می رسد که آنها به آن عادت کرده اند. پنج شنبه ها و جمعه ها برای بازار مواد غذایی فوق العاده است ، و پیدا کردن چنین تنوع خارق العاده ای از میوه و سبزیجات در هر کجای دیگر دشوار خواهد بود.

نارنگی ، پرتقال و لیمو از باغهای مجاور که بیشتر شبه جزیره بدروم را پوشش می دهد در این بازار به فروش می رسد. گیاهان وحشی در غذاهای محلی مانند خردل ، گزنه و لیگونیوم بسیار محبوب هستند. پس از بارش باران قارچ های خوراکی به وفور ظاهر می شوند و از آنجا که سرشار از پروتئین هستند به جای گوشت خورده می شوند. محبوب ترین گونه های محلی قارچ چنتار است که شکل بی نظیر آن عطر و طعم خوب آن است و وقتی که در روغن زیتون محلی آماده شود فوق العاده است.

تور بدروم و بازار بدروم مملو از سوپر مارکت های میگروس و گیما یا مغازه های کوچک برای فروش کالاهای مصرفی است. در غرفه های بازار پنیرهایی از هر شکل ، اندازه ، رنگ و عطر و طعم وجود دارد. پنیر ترشی تازه ، انواع بیشمار پنیر تومول ، پنیر کلم ، پنیر شیر بز ، پنیرهای تازه و بالغ کاسار ، انواع پنیر سفید و بسیاری دیگر انتخاب را برای شما دشوار می کند.

زیتون های سیاه ، زیتون های گیلاس با رنگ صورتی ، زیتون های سبز تیره ، زیتون های سبز روشن ، زیتون های چیزک (خرد شده) و زیتون های کرمی (خرد شده) در این بازار به راحتی پیدا می شوند. رنگ و تنوع ادویه جات و ترشی جات شما را مبهوت می کند. عسل کاج ، عسلهای گل و عسل وحشی کاراکووا را می توان در بازار بدروم یافت.

در روزهای چهارشنبه ، بازارهای کوچکی در اورتاکنت و گوموسلوک وجود دارد که گردشگران زیادی را جذب می کنند. پس از خرید در بازار در جاده Kadikale از Gumusluk ، می توانید به دریا بروید تا در یکی از بسیاری از رستوران های ساحلی از یک غذای ماهی در آن لذت ببرید. بازار Turgutreis شنبه ها یکی از محبوب ترین بازارها است و بسیاری از غرفه های پارچه ای مانند در بدروم در اینجا یافت می شوند.

به گزارش سفر باتو ، آخرین روز هفته ، یکشنبه ، بازار Mumcular را که فرودگاه قدیمی در آن قرار دارد ، مرکز تجمع گردشگران است. پارچه ، میوه ها و سبزیجات و گیاهان و ادویه جات از جمله چیزهایی است که در این بازار پیدا می کنید.

مزرعه فاریلیا

مزرعه فاریلیا در بخش شمالی شبه جزیره بدروم محبوب ترین مقصد تعطیلات Gündoğan و Türkbükü واقع شده است و در محاصره کوهها و جنگلها است تا بتوانید از طبیعی بکر لذت ببرید.

این مزرعه محیطی طبیعی با اسب ، گاو ، مرغ ، بز و انواع حیوانات وحشی که در آن می توانید غذای ارگانیک خوشمزه ای فراهم کنید. تیم حرفه ای اسب سواری به شما کمک می کند تا سوارکاری ، اسب سواری و مهارت های ویژه 3-4 ساعته کودکان در اسب سواری را امتحان کنید.

مرکز خرید Midtown

بین دو مرکز خرید دیگر در بدروم ، Midtown بزرگترین مرکز خرید است. دارای پارکینگ رایگان اتومبیل و یک سوپر مارکت بزرگ (کارفور) است. فروشگاه های برند بین المللی مانند H&M ، Marks & Spenser ، Polo و مارک های ترکی محلی در این بازار وجود دارد. حدود 20 دقیقه با مرکز شهر بدروم در خارج از شهر است.

بازدید از ساحل اورتاکندت و یاهشی با تور بدروم

ساحل یاهسی در اورتاکنت واقع شده است. انتهای غربی (یاهشی) ساحل یاهسی توریست محور تر است و با رستوران ها و مغازه ها ، و اسکله با قایق ارائه دهنده ی بهترین خدمات به گردشگران است. شما می توانید با قدم زدن به بخش میانی ساحل ، از غرفه های صنایع دستی و بندر دیدن کنید. این بندر در میانه راه است که در امتداد این ساحل 2 کیلومتری که قبلاً با نام یالی-یاهشی شناخته می شد ، بین ساحل شتر (با نام خلیج کارگری) و ساحل بیتز واقع شده است.

ساحل اورتاکندت و یاهشی یکی از طولانی ترین سواحل بدروم است. با ورود به ایستگاه dolmuş Ortakent-Yahşi ، شما در وسط ساحل خواهید بود. از خیابان کنار پیاده رو که به ایستگاه dolmuş منتهی است ، قدم بزنید و در مرکز ساحل معروف Ortakent-Yahşi قرار می گیرید.انتهای ساحل یاهشی توریستی است و در نزدیکی خط ساحلی پر از سنگریزه است.

در سمت چپ شما بیشترین سرگرمی منطقه ساحلی است. در این ساحل هرچقدر که به بندر نزدیک می شوید، ساحل کمتر می شود و مجموعه ای از سکوهای چوبی را می بینید که بر روی صخره ها ساخته شده اند. روز به روز ، این سکوها پر از اتاقک است ، و پله های چوبی دارند که به داخل آب می رود.

این ساحل با مینی بوس (dolmus) از بدروم قابل دسترسی است. آب ساحل یاهشی همیشه تمیز و فیروزه ایی است زیرا برخلاف برخی از خلیج های دیگر در اطراف بدروم ، یک خلیج باز است. ساحل یاهشی برای ورزش های آبی ، قایقرانی یا گشت و گذار مناسب است. در امتداد ساحل ، کافه ، رستوران و مغازه پیدا خواهید کرد.

:
:
:
آخرین اخبار