تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۹۷۰۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی:‌ اسکوچیچ به مردم آبادان بی‌احترامی کرد/ در لیگ برتر می‌مانیم
سرمربی پیکان می‌گوید اسکوچیچ با رفتن از تیم صنعت نفت به مردم آبادان بی‌احترامی کرده است.
 عبدالله ویسی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ شرایط تیم ما طوری است که همه بازی‌ها سرنوشت ساز است. امیدوارم بتوانیم فولاد را شکست دهیم. پیکان بازیکنان توانمندی دارد و می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم.


سرمربی پیکان در مورد تغییراتی که در کادر فنی تیمش به وجود آمده است گفت: مکوندی و احمد کعبیان پور به  کادر فنی تیم اضافه شده‌اند. میرزاپور مربی دروازه‌بانان و حبیب افتخاری مدیر رسانه‌ای تیم ماست. طهماسبی هم مدیر تیم است. در فهرست بازیکنان هم سه جای خالی داریم و بعد از این هفته که لیگ تعطیل می‌شود، تیم را بررسی می‌کنیم و اگر نیاز به جذب بازیکن داشتیم، فقط بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد.

ویسی در مورد اینکه قولی برای بقا پیکان در لیگ برتر داده یا نه، گفت: من به باشگاه قول داده‌ام که تیم پیکان ۱۰۰ درصد در لیگ برتر می‌ماند. ۱۵ مربی می‌خواستند به پیکان بیایند و من هم یکی از این مربیان بودم. زیرا همه مربیان می‌دانستند که این تیم پتانسیل خوبی دارد. خوشحالم که به لیگ برتر برگشته‌ام و با رزومه‌ای که  دارم حق من نیست که بیرون بنشینم. متاسفانه اکثر مدیران به رزومه نگاه نمی‌کنند و فقط به این نگاه می‌کنند چه کسی او را حمایت می‌کند و مدیربرنامه‌های او چه کسی است.  من شاهین شهرداری بوشهر را به لیگ برتر آوردم. استقلال خوزستان را دو سال در لیگ نگه داشتم و بعد با این تیم قهرمان لیگ شدیم اما می‌گویند فلان مربی با فلان تیم ششم جدول است و بهترین نتایج تاریخ آن باشگاه را گرفته است. مدیران باشگاه پیکان اما برنامه من را قبول کردند و به آن احترام گذاشتند.

وی در مورد شناختی که از تیم فولاد گفت: فولاد تیم قدرتمندی است و به معنای کامل یک باشگاه و تیم است و در سطح آسیا شاید تراز اول باشد. این تیم پتانسیل بالایی دارد و این قابلیت را دارد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و در حد قهرمانی هم است. ما آنها را به خوبی آنالیز کردیم و همانطور که آنها ما را آنالیز کرده‌اند، امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم موفق شویم.

ویسی در مورد حضور اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی ایران در تمرین تیم فولاد گفت: اسکوچیچ با این کارش به تیم ما بی احترامی کرد زیرا ما با آن تیم بازی داریم، از سوی دیگر رفتار اسکوچیچ از ابتدا حرفه‌ای نبود. زمانی که او وسط فصل تیم صنعت نفت آبادان را رها کرد و به تیم ملی رفت به مردم و فوتبال آبادان بی احترامی کرد. بعضی‌ها می‌گویند او با نفت آبادان در لیگ برتر ششم شده است و این حرف بی احترامی به فوتبال‌دوستان آبادان است. مگر اسکوچیچ تیم را قهرمان کرده است؟ بهتر است عوام‌فریبی نکنیم. سرمربی تیم ملی اگر می‌خواهد سر تمرینات حاضر شود بهتر است که سر تمرین هر دو تیم برود. یا بیاید و مسابقه دو تیم را تماشا کند نه اینکه قبل از مسابقه با ما سر تمرین یک تیم برود. کی‌روش دستیارانش را به تمرینات تیم‌های مختلف اعزام می‌کرد نه اینکه  فقط سر تمرین یک تیم برود آن هم در حالی که آن تیم با تیم دیگر مسابقه دارد.

سرمربی پیکان البته در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: هر کسی که هدایت تیم ملی را پذیرفته است، باید از او حمایت شود و من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

  جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی تیمش با پیکان حاضر نشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار