تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۹۷۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خلیفه اصل: جایگاه استقلال خوزستان لیگ یک نیست
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: جایگاه استقلال خوزستان در لیگ یک نیست و می تواند دوباره به لیگ برتر صعود کند و روزهای خوبی داشته باشد.

امیر خلیفه اصل درخصوص وضعیت استقلال خوزستان پیش از بازی با نماینده تبریز در لیگ یک فوتبال کشور، اظهارکرد: با زحمات بازیکنانم توانستیم در اولین حضورم به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال خوزستان در دیداری خارج از خانه به پیروزی برسیم. اکنون نیز شرایط خوبی داریم و مدیریت باشگاه حمایت خوبی از ما دارد. بازیکنان با دل و جان کار می کنند تا در بازی آینده با علم و ادب تیریز به برد برسیم.

وی با بیان این که قطعا جایگاه استقلال پایین جدول نیست، افزود: انرژی خوبی از بازیکنانم می گیرم و پیشرفت خوبی داشته ایم. سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم و در بازی با تبریز نیز به دنبال سه امتیاز هستیم. مطمئن باشید نگاه ما به بالای جدول است و تلاش می کنیم در ۱۱ هفته باقی مانده بهترین نتایج برای استقلال خوزستان رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با درخواست از هواداران برای حمایت بیشتر از تیم، عنوان کرد: از هواداران  که در هر شرایطی کنار تیم بوده اند، قدردانی می کنم. از مردم خوزستان و اهواز می خواهم از تنها نماینده استان در لیگ یک حمایت کنند. این تیم روزی قهرمان ایران شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد. جایگاه استقلال خوزستان در لیگ یک نیست و می تواند دوباره به لیگ برتر صعود کند و روزهای خوبی داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار