تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۹۷۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس اتحاد ملت‌های ایران و عراق را تقویت کرد
  معاون دیوان وقف اهل سنت عراق گفت: استکبار جهانی همواره به دنبال بر هم زدن اتحاد ملت های ایران و عراق است اما شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس اتحاد این دو کشور را تقویت کرد.

  جمال الدوساری پنجشنبه شب در آیین چهلمین روز از شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز اظهار داشت: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش را تسلیت عرض نموده و به وجود چنین بزرگمردانی افتخار می کنیم چرا که به واسطه خون این شهدا سرمان بالا است .

وی افزود: این شهدا و امام خمینی(ره) امتداد دولت ولی الله و رسول خداوند هستند ؛ این مردان خدایی هیچگاه اهانت و ذلت را نپذیرفته و با تمام وجود مقابل زورگویان ایستادگی کردند.

معاون دیوان وقف اهل سنت عراق ادامه داد: خون پاک این شهدای والا مقام پشتوانه امت اسلامی و تقویت کننده جبهه مقاومت است .

وی تصریح کرد: آمریکا و نوکرانشان همواره قصد گمراهی جامعه اسلامی را دارند اما ایران اسلامی به برکت رهبر خود که از شاگردان امام خمینی (ره) است همواره مقابل توطئه های استکبار پیروز بوده است .

الدوساری بیان کرد : ایران رهبرانی داشته و دارد که راه پیامبران اسلام را ادامه می دهند و به برکت این مردان بزرگ ایران مقابل آمریکا و استکبار همیشه پیروز است .

وی اظهار داشت : شهیدان ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی بزرگانی بودند که به دنیا اعتنا نکردند و از دشمن هیچ هراسی نداشتند.

معاون دیوان وقف اهل سنت عراق گفت: زندگی و مرگ این شهدا مایه فخر و مباهات بود و بی شک در آن جهان سربلند و سعادتمند هستند.

وی افزود: این شهدای  والا مقام اگرچه دیگر در بین ما نیستند اما اندیشه و راه آنها همچنان ادامه دارد و همواره خاری در چشم دشمنان به شمار می روند.

الدوساری گفت: مردانی در امت اسلامی وجود دارند که خون شان راه آزادی و غلبه بر دشمنان را هموار می کند.

آیین چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانشان پنجشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان ، زعیم حوزه های علمیه استان ، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، سردار سیاهپوش مسئول نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بصره ، مسوولان نمایندگی جمهوری عراق در اهواز ، علمای اهل سنت بصره ، عشایر شیعه و سنی بصره و جمعی از مردم ولایتمدار خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار