تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۹۷۰۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار سلیمانی اسطوره بی‌بدیل جبهه مقاومت بود
  سرکنسول ایران در بصره سردار شهیدسلیمانی را شخصیت خاص بیان کرد و گفت: شهید سردار سلیمانی دلیرانه علیه دشمن جنگید و به اسطوره بی‌بدیل جبهه مقاومت تبدیل شد.

 احمد سیاهپوش روز جمعه در آیین اربعین شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در حسینیه عیس زاده دریس آبادان بیان کرد: خون سردار سلیمانی خواهد جوشید و انتقامی از دشمنان گرفته خواهد شد که روزشان را به شب سیاه تبدیل کند.

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذارند و راه وی متوقف نخواهد شد و ادامه خواهد یافت.

سیاهپوش ادامه داد:بسیاری از توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان در منطقه و جبهه مقاومت با برنامه‌ریزی، سیاست و راهبردهای این سردار رشید و با ذکاوت وی بارها نقش برآب شد.

وی با اعلام اینکه الان وقت آن است که ریشه آمریکا در عراق کنده شود، گفت: دشمن به خیال خام خود گمان کرد که اگر شهید سلیمانی را ترور کند، می‌تواند نفس راحتی بکشد در حالی که باید بداند ما در جبهه مقاومت قاسم سلیمانی‌های فراوانی تربیت کرده‌ایم.

سرکنسول ایران در بصره  شهید سلیمانی را یک مکتب دانست و افزود: سردار شهید سلیمانی با شهادتش همه مردم را به میدان آورد و یک رفراندوم در تایید این نظام برگزار کرد.

وی حفظ اتحاد و انسجام حاصل از شهادت سردار سلیمانی حول محور رهبری را ضروری دانست و گقت: مقاومت تا گرفتن انتقام سخت ادامه خواهد داشت و ملت بزرگ ایران اسلامی باید دشمن شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

سرکنسول ایران در بصره ادامه داد:بخشی ازعراق و سوریه در دست دشمنان و داعش افتاد ولی جبهه مقاومت بدون ناامیدی مقابل این دشمنان ایستاد و روزی نیز خواهد رسید که سرسپردگان آمریکا از کشورهای مسلمان بیرون روند، هر چند که در این راه باید بدون خستگی و ناامیدی و امیدوارانه و مجاهدانه تلاش کرد.

در این آیین جمعی از مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) به همراه چند همرزم خود، ۱۳ دی ۹۸ در حمله هوایی تروریست‌های آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار