تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۷۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افراد انقلابی و ولایی برای مجلس یازدهم انتخاب شوند
  امام جمعه آبادان گفت: نمایندگانی برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که بر مبنای معیارهای اسلامی، از جناح انقلابی، متدین، ولایی در مسیر ولایت باشد.

  حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته آبادان در مصلای این شهر بیان کرد: مجلس شورای اسلامی نیاز به تحول دارد و نمایندگانی که انتخاب می‌شوند باید چهار سال مسوولیت کل کشور را به عهده بگیرند لذا در انتخاب این افراد باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات بک نوع جهاد است افزود: دشمن تلاش می‌کند که حضور مردم  را در انتخابات مجلس شورای اسلامی کم رنگ کند لذا با حضور پرشور در انتخابات تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور ادامه داد:نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات انتخاباتی ضمن رعایت اخلاق، از تخریب دیگر نامزدها و اسراف پرهیز ، و از اموال بیتالمال استفاده نکنند.

وی درادامه گفت: نامزدهای انتخاباتی وعده‌هایی که به مردم می‌دهند واقعی باشد و با تبلیغات مردم را فریب ندهند و اگر انتخاب شدند برای خدمت کردن به مردم به میدان بروند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه ها، از مردم مردم ولایت مدار آبادان به خاطر شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: این یک حرکت انقلابی است و خروجی بسیار سنگینی برای مسوولان کشور دارد و وظیفه آنها را برای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور افزود: دهه فجر امسال ویژگی دیگری داشت و فجر سلیمانی بود و بیشتر مردم به نیابت از سردار سلیمانی در راهپیمایی شرکت کردند.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: شیعه بودن ما به برکت حضرت فاطمه زهرا(س) است لذا آن حضرت باید الگویی برای زنان و دختران ما باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور همچنین با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را در ایجاد اشتغال و رونق تولید و جذب سرمایه‌گذار و گردش سرمایه‌ها در امسال ارایه دهند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار