تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۹۷۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت‌نفت آبادان همچنان می‌بازد
 تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر برابر میهمانش گلگهر سیرجان شکست خورد.

  این دیدار روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم گلگهر سیرجان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف گلگهر سیرجان رفت که در سه هفته گذشته نتوانسته بود امتیازی کسب کند و برای کسب سه امتیاز این دیدار لحظه شماری می کرد.

نفتی ها بازی را در نیمه اول با حملات پردامنه خود آغاز کردند ولی دفاع مستحکم و پرشمار گلگهری ها اجازه خودنمایی به مهاجمان میزبان را نداد.

گلگهر در دقیقه ۲۷ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سانتر مواج زنده روح را یونس شاکری با ضربه سر تماشایی وارد دروازه صنعت نفت آبادان کرد.

نفتی ها در نیمه اول برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند ولی خط دفاعی گلگهر بدون اشتباه به کار خود ادامه داد و این نیمه با همان یک گل به سود سیرجانی ها به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم با حملات تیم صنعت نفت آبادان آغاز شد و نفتی ها برای جبران گل خورده سراپا حمله شدند ولی دفاع منطقی و خطی گلگهر اجازه نمی داد مهاجمان صنعت نفت به دروازه این تیم نزدیک شوند.

از دقیقه ۶۵ صنعت نفت توپ و میدان را کاملا در اختیار خود قرار گرفت و گلگهر با ۱۰ بازیکن درون زمین خود دفاع می کرد و باعث شد با دفاع چند لایه کار نفتی ها برای جبران گل خورده سخت شود.

در دقیقه ۸۷ نفتی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و عیسی آل کثیر در جهت حرکت دروازه بان موفق شد گل تساوی نفتی ها را وارد دروازه گلگهر سیرجان کند.

نفتی ها که بعد از این گل انگیزه مضاعفی برای پیروزی پیدا کرده بودند روی حرکت یونس شاکری غافلگیر شدند و در دقیقه ۹۰ این بازیکن موفق شد گل دوم گلگهر را به ثمر برساند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، سید محمد قریشی، مهدی حنفی، عقیل کعبی، محمود مطلق‌زاده(۵۴- بختیار رحمانی)، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی(۷۳- فاخر تهامی)، طالب ریکانی(۸۱ - رضا جبیره)، میلاد جهانی و عیسی آل‌کثیر به میدان رفت.

گلگهر سیرجان نیز با ترکیب میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، سید عبداله حسینی، سید احمد موسوی(۷۵- رضا علیاری)، یوسف وکیا، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی(۶۷- مهرداد بایرامی)، امین پورعلی،میلاد کمندانی(۴۷ - سجاد آشوری)، گادوین منشا و یونس شاکری به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

حمید حاج‌ملک به کمک‌های جلیل شعرانی و حسین مرادی تیم داوری قضاوت این را بر عهده داشتند.

امین پورعلی رودینه از تیم گلگهر سیرجان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این شکست ۳۰ امتیازی ماند و در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار