تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی صنعت‌نفت:شایسته پیروزی بودیم
  مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: نتیجه بازی برابر تیم گلگهر سیرجان را در حالی واگذار کردیم که موقعیت‌های زیادی داشتیم و شایسه پیروزی بودیم.

 کاظم فرهانی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و گلگهر بیان کرد:بازی سختی را پیش رو داشتیم و با بدشانسی شکست خوردیم.

وی افزود: موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی از آنها استفاده نکردیم.

مربی صنعت نفت گفت: موقعیت های ما تبدیل به گل نشد ولی بر خلاف تصور موقعیت های حریف وارد دروازه صنعت نفت شد.

وی افزود: اگر بازی را با برد به پایان می رساندیم، روند پیروزی های نیم فصل اول را در بازی های بعدی هم ادامه می دادیم.

فرهانی ادامه داد:تیم صنعت نفت کادر فنی جوانی دارد که برای ادامه کار نیاز به حمایت دارد و امیدواریم این حمایت از سوی تماشاگران و مسوولان صورت گیرد.

وی افزود: امروز مجبور بودیم ۲ بار در سمت راست تعویض داشته باشیم تا نقطه ضعف تیم پوشانده شود زیرا از سمت راست نفوذپذیر بودیم.

فرهانی گفت: تیم در نیم فصل دوم نیاز به تقویت داشت ولی مشکلات مالی این اجازه را به ما نداد.

مربی نفت آبادان با انتقاد از اسکوچیچ بیان کرد:اسکوچیچ به بهانه بیماری خواستار جدایی از صنعت نفت شد ولی اکنون در سمت سرمربیگری تیم ملی هر روز در تمرین یک تیم تهرانی حاضر می شود.

فرهانی گفت: ما امروز با سیستم ۳-۴-۳ همان سیستمی که زمانی اسکوچیچ بهترین نتایج را می‌گرفتیم کار کردیم و همین باعث شد که سه تک به تک به حریف بدهیم و آنها به گل رسیدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر روز جمعه از هفته بیستم رقابت های لیگ‌برتر با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میهمانش گلگهر سیرجان شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار