تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۹۷۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های هفته هفتم مسابقات کورس اسب کشور شناخته شدند
  رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته هفتم رقابت‌های کورس سوارکاری زمستانی کشور با معرفی برترین‌ها در اهواز به پایان رسید.

حسین برون اظهارداشت: ۸۱ اسب از استان‌های مختلف کشور ۲۵ بهمن ماه در ۶ کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند. 

وی گفت: در کورس اول این مسابقات به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر اسب استار دیانا با چابکسواری سمیر محمدی اول شد همچنین اسب آسنا ایلخان با چابکسواری محمد سپهوند دوم و اسب آگر حسام با چابکسواری ابوالفضل دهقان سوم شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس دوم رقابت هابه مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر اسب مهیب خنیفر با چابکسواری محمد سپهوند اول، اسب یاس توحیدی مهر با چابکسواری سمیر محمدی دوم و اسب یوشیتا جهانی با چابکسواری علیرضا سپهوند سوم شد.

وی ادامه داد: در کورس سوم رقابت ها به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر اسب یل یل غزال با چابکسواری محمد سپهوند اول، اسب نور سوسنگرد با چابکسواری احسان داوودی دوم، اسب وایپر آل شویرد با چابکسواری محمد حاجیزاده سوم شد.

برون افزود: در کورس چهارم این مسابقات به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر اسب یارین رشید با چابکسواری ابوالفضل دهقان اول شد همچنین اسب وزیر خان منصوری با چابکسواری هادی عزیزی دوم و اسب ویگن بهروزی با چابکسواری محمد سپهوند سوم شد.

وی گفت: در کورس پنجم این رقابت ها به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر اسب یانگوم رشید با چابکسواری ابوالفضل دهقان اول شد، اسب یاکوزا رشید با چابکسواری هادی عزیزی دوم و اسب گیومات با چابکسواری عبدالله خدری سوم شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان افزود: در کورس ششم به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر اسب وقار عقیلی با چابکسواری علیرضا زینی زاده اول شد همچنین اسب نمر آل شویرد با چابکسواری رضا طهماسبی دوم و اسب آبان عباس با چابکسواری ابوالفضل دهقان سوم شد.

وی گفت: در کورس هفتم به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر اسب آلیشا بی تی اس با چابکسواری سمیر محمدی اول شد همچنین اسب آمازلس علیزاده با چابکسواری ابوالفضل دهقان دوم و اسب آشن تاف با چابکسواری محمد سپهوند سوم شد.

این مسابقات در هشت هفته برگزار و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار