تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۹۷۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکست‌های سریالی نفت ادامه دارد/ «صنعت» ضعیف‌ترین تیم نیم فصل دوم
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه سریال شکست‌های نیم فصل دوم، مقابل گل گهر هم شکست خورد تا کماکان روی نوار ناکامی گام بردارد.
  رقابت های لیگ برتر با انجام ۵ بازی در هفته بیستم پیگیری شد که یکی از بازی های پنجگانه دیروز، دیدار بین نفت آبادان و گل گهر سیرجان بود. این دیدار در حالی در آبادان برگزار شد که گل گهر بعد از نقل و انتقالات زمستانی و بازیکنانی که به خدمت گرفت در نیم فصل دوم شرایط بهتری دارد و نتایجی متفاوت نسبت به نیم فصل نخست می گیرد.

صنعت نفت که به تازگی اسکوچیچ را از دست داده تا مربی پیشینش از این به بعد روی نیمکت تیم ملی بنشیند، حتی پیش از جدا شدن اسکوچیچ هم نتایج خوبی در نیم فصل دوم نگرفته بود و این نتایج ضعیف کماکان ادامه دارد. 

طلایی پوشان آبادان در نیم فصل دوم ۵ بار به میدان رفته اند و به جز تک امتیازی که از تساوی خانگی ۲-۲ مقابل فولاد گرفتند، امتیاز دیگری در ۵ بازی اخیرش نگرفته اند.

صنعت نفت که با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد، در جدول فرضی نیم فصل دوم با تنها یک امتیاز در رده آخر قرار می گیرد تا مشخص شود این تیم ضعیف ترین عملکرد را در نیم فصل دوم دارد. 

پیکان هم شرایطی مشاببه با صنعت نفت دارد و این تیم که به تازگی به انتهای جدول سقوط کرده، با تنها یک تساوی با نتجیه ۲-۲ مقابل ماشین سازی، ۴ شکست و کسب تنها یک امتیاز در نیم فصل دوم، تنها به لطف یک گل زده بیشتر یک رده بالاتر از صنعت نفت قرار می گیرد.

پارس جنوبی با ۳ امتیاز از ۵ بازی و نفت مسجد سلیمان با ۴ امتیاز از ۴ بازی، دیگر تیم هایی هستند که در نیم فصل دوم نتایج ضعیفی گرفته اند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار