تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۹۷۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های مسابقات پرورش‌اندام خوزستان معرفی شدند
  تیم‌های برتر رقابت‌های قهرمانی پرورش‌اندام باشگاه‌های خوزستان برای حضور در مسابقات کشوری شناخته شدند.

اردوان قاسمی، رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان  اظهارکرد: این پیکارها روز جمعه، ۲۵ بهمن‌ماه به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با شرکت ۱٧٨ ورزشکار در رشته‌های پرورش‌اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک این رقابت‌ها دارای مقام‌های تیمی بودند که در فیزیک نیز باشگاه‌های ایلیا، روئین‌تن و کیمیا مکمل هر سه از اهواز به ترتیب  اول تا سوم شدند.

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان گفت: در بادی کلاسیک نیز باشگاه‌های ایلیا و انعطاف هر دو از اهواز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جای گرفتند و هیات ماهشهر سوم شد.

وی با اشاره به برترین‌های مسابقات پرورش اندام، عنوان کرد: باشگاه‌های کیمیا مکمل، انعطاف و ایلیا هر سه از اهواز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

قاسمی با بیان این‌که تیم‌های برتر این رقابت‌ها در مسابقات کشوری پیش‌رو شرکت خواهند کرد، افزود: در اهواز شاهد رقابت خوبی بین شرکت‌کنندگان بودیم و امیدوارم در مسابقات کشوری نیز شاهد عملکرد خوب ورزشکاران استان و روی سکو رفتن آن‌ها باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار