تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۹۷۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور حداکثری در انتخابات باعث شکست توطئه دشمنان می شود
امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شواری اسلامی باعث شکست توطئه دشمنان و تقویت عقبه نظام اسلامی ایران خواهد شد.
 حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا  با اشاره به اهمیت حضور پای صندوق‌های رای، گفت: حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن در واقع یک مانوری برای اعلام آمادگی و همبستگی ملی جهت حضور در یازدهمین دوره  انتخابات  مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند است.

او افزود: مردم عزیز ما بدانند حضور در انتخابات به تقویت عقبه نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کند. دشمنان از پشتوانه مردمی نظام و مجلسی قوی، بیشتر از تسلیحات نظامی ما می‌ترسد، لذا مردم با حضور پای صندوق‌های رای علاوه بر انتخاب فرد اصلح و انقلابی و ولایتمدار، موجبات شکست توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی با توصیه به داوطلبان حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بیان داشت: همدیگر را تخریب نکنید و تقوای الهی را رعایت کنید؛ در تبلیغات خود در عبور و مرور مردم مزاحمت ایجاد نکنید. داوطلبان انتخابات وعده‌هایی بدهند که بتوانند در آینده آن‌ها را عملی کنند و شرمنده مردم نشوند. در چارچوب وظایف یک نماینده مجلس که قانونگذاری و حسن نظارت بر اجرای قانون است وعده بدهید و تا آخرین لحظه پای وعده خود بایستید.

امام جمعه شهرستان اندیکا تصریح کرد: هئیت اجرایی شهرستان مقدمات برگزاری یک انتخابات باشکوه را جهت حضور حداکثری مردم، بیش از پیش فراهم نمایند و با تمام قدرت از آرای مردم صیانت کنند.

این مقام مسئول گفت: توصیه ما به هیئت نظارت نیز این است که فارق از هرگونه گرایشی بر حسن اجرای قانون نظارت کنند و تا لحظه پایان انتخابات و شمارش آرا، نظارت خود را ادامه دهند و اجازه بروز هیچ گونه تخلفی را ندهند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار