تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۹۷۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارسال بار به استرالیا , خدمات فریت بار پادمیرا راه

اکثر مسافرین که به استرالیا مسافرت می کنند دوست دارند یک سری وسایل به همراه خود ببرند . این وسایل می تواند وسایل شخصی مسافر باشد یا وسایل منزل و خرد و خوراک نیز باشد . از این رو نمی توانند بیش از اندازه تعیین شده برای بار همراه مسافر آن را به همراه خود ببرند در این صورت نیاز دارند تا یک شرکت معتبر فریت بار مسافری این کار را برایشان انجام دهد .

ارسال بار به استرالیا , خدمات فریت بار پادمیرا راه

پادمیرا راه یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های در زمینه ارسال بار هوایی می باشد . شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره فریت بار به استرالیا از طریق خدمات بار هوایی پادمیرا راه با کارشناسان ما در شرکت تماس بگیرد :

آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری 144، واحد 1

02188501287

02188501288

02188735604

02188735703

ارتباط با مدیریت : 09121406909

هزینه ارسال بار مسافری به استرالیا

بیشترین مهاجران ایرانی به استرالیا و مسافرین در چند شهر بزرگ آن اقامت دارند شهرهایی مانند : بریزبن , پرت , آدلاید , کانبرا , سیدنی و ... از این رو باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که هزینه فریت به هر یک از شهرهای زیر با هم متفاوت می باشد .

نکته مهم دیگری نیز در این بین است که هزینه فریت بار به استرالیا با استفاده از هر یک از هواپیمایی های بین المللی نیز متفاوت است . چرا که هر یک از شرکت های هواپیمایی هر سال بر اساس شرایط و استانداردهای جهانی لیست هزینه ای را اعلام می کنند . که این لیست قیمت نیز برای هر یک ازآنها فرق می کند .

بطور مثال ارسال بار هوایی با شرکت هواپیمایی امارات قیمت بالاتری به نسبت ارسال با هواپیمایی ایران ایر دارد .

قیمت هر کیلو بار هوایی به استرالیا

بر اساس استاندارد کارگو فرودگاه امام خمینی (ره) و لیست قیمت هایی که از طرف شرکت های هواپیمایی ارائه می شود در بازه های زیر قیمت ها قرار می گیرند :

· وزن 45 کیلو گرم (زیر 100 کیلوگرم)

· وزن 100 کیلو گرم

· وزن 100 تا 300 کیلو گرم

· وزن بالای 300 کلیوگرم

باید توجه داشته باشید که هر چه وزن بار بیشتر شود هزینه نیز پایینتر خواهد آمد . از طرفی در استاندارد هواپیمایی دو نوع وزن تعیین شده است : وزن حجمی و وزن اصلی بار ؛ شرکت های هواپیمایی هر کدام از وزن ها بیشتر باشد جهت محاسبه هزینه فریت بار آن را مد نظر قرار می دهند .

بارهایی مانند میلمان و میز و صندلی و ... دارای وزن حجمی هستند .

روند کار شرک پادمیرا راه برای ارسال بار مسافری به استرالیا

در سه بخش این روند را به صورت مختصر برای شما در زیر شرح می دهیم :

بسته بندی بار مسافری جهت ارسال به استرالیا

مهمترین بخش در ارسال بار با استفاده از هواپیما بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم و بار مسافری می باشد .تا از آسیب دیدگی احتمالی در موقع جابجایی بار جلوگیری شود . همانطور که می دانید هزینه باربری هوایی به نسبت باربری های زمینی و دریایی بالاتر است و لی در عوض مزایایی مانند سرعت در رسیدن بار به مقصد , امنیت بالا و بدون هیچ نوع آسیب دیدگی می باشد . از طرف دیگر بارهایی با وزن پایین از تناژ را نمی توان به صورت زمینی و دریایی ارسال کرد . و هیچ امنیتی ندارد . لذا بسته بندی بار مهمترین بخش در ارسال و باربری هوایی است .

بعد از اینکه تیم بسته بندی ما به محل بار مسافر اعزام شدند تمامی لوازم بسته بندی و تجهیزات پکینگ را با خود به همراه دارند . شروع به بسته بندی می کنند و تمامی بار را در کارتن های ۵۰ در ۵۰ در ۵۰ پک می کنند و لوازمی که دارای ارتفاع وحجم می باشند را به شیوه ای استاندارد در جعبه های چوبی قرار می دهند . و در نهایت تمامی کارتن های بسته بندی شده را بر روی یک پالت پلاستیکی فیکس می کنند تا بار به صورت منسجم در بیاید . در نهایت بار را با استفاده از کامیونت شرکت و یا ون شرکت به فرودگاه ارسال می کنیم .

انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی

وقتی بار به فرودگاه ارسال شد کارشناس فریت بار ما تمامی کارهای تشریفاتی و گمرکی فرودگاه را برای صدور بارنامه انجام می دهد ؛ در نهایت توسط یکی از شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه امام بارنامه صادر شده و بار برای ارسال به مقصد آماده می شود .

تسویه حساب و ارسال بار به استرالیا

بعد از صدور بارنامه و مشخص شدن وزن دقیق بار از طرف شرکت هواپیمایی مسافر باید اقدام به پرداخت هزینه فریت بار به استرالیا کند که در نهایت بعد از پرداخت بار به مقصد ارسال خواهد شد .

جهت دریافت اطلاعات کامل در خصوص ارسال بار به استرالیا می توانید با کارشناسان ما در پادمیرا راه تماس بگیرید :

آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری 144، واحد 1

02188501287

02188501288

02188735604

02188735703

ارتباط با مدیریت : 09121406909

:
:
:
آخرین اخبار