تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۹۷۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز میزبان اردوی تیم ملی هندبال کشور شد
 دبیر هیات هندبال خوزستان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نونهالان در بخش بانوان با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان در اهواز برگزار می‌شود.

مصطفی حمزه پور اظهار داشت: اولین اردوی تیم ملی نونهالان هندبال کشور در بخش بانوان اسفندماه امسال در اهواز برگزار می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه هندبال خوزستان در رده پایه جزو برترین‌های کشور به شمار می‌رود افزود: این اردو با حضور استعدادهای درخشان کشور برگزار می‌شود و افراد دعوت شده زیرنظر کادر فنی تمرینات خود را انجام خواهند داد. 

دبیر هیات هندبال خوزستان به حضور ورزشکاران استان در تیم‌های ملی پایه اشاره کرد و گفت: چندی پیش تیم نوجوانان استان در رقابت‌ها کشوری بسیار خوب ظاهر شد و عنوان دوم رقابت‌ها را کسب کرد. هندبال خوزستان امسال در برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشت و به جرات می‌توان گفت جزو سه استان برتر کشور بودیم.  

وی در ادامه به رقابت‌های دسته سه کشور اشاره کرد و گفت: درخواست میزبانی این رقابت‌ها را در بهبهان به فدراسیون ارائه دادیم و احتمال موافقت با آن وجود دارد. این رقابت ها با حضور ۱۵ تیم برگزار می شود و تیم های قصرنشاط ایرانیان و هیات هندبال اندیمشک ۲ نماینده استان در این مسابقات هستند.

حمزه پور به میزبانی امیدیه از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک آقایان کشور اشاره کرد و افزود: ۲ تیم از خوزستان در این رقابت ها حضور دارند که شانس زیادی برای صعود به مسابقات لیگ برتر دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار