تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های مسابقات پرورش اندام انتخابی کشور در اهواز مشخص شدند
 رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان گفت: مسابقات پرورش اندام انتخابی کشور در اهواز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

اردوان قاسمی اظهار داشت: در این پیکارها ۱۷۵ شرکت کننده در رشته‌های پرورش اندام،بادی کلاسیک،فیزیک،فیزیک کلاسیک و ماسکولار طی روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان چهره های برتر هر بخش مشخص شدند.

وی افزود: در رشته بادی کلاسیک باشگاه ایلیا عنوان نخست را به خود اختصاص داد، همچنین باشگاه های انعطاف و هیات ماهشهر عنوان های دوم و سوم را کسب کردند. در رشته فیزیک باشگاه های ایلیا، روئین تن و کیمیا مکمل عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات بدنسازی خوزستان ادامه داد: در رشته پرورش اندام تیم کیمیا مکمل به مقام نخست رسید همچنین تیم های انعطاف و ایلیا به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. مسابقات فیزیک کلاسیک و ماسکولار به صورت انفرادی برگزار شد که در پایان به نفرات برتر هر وزن جوایزی اهدا شد. 

قاسمی در ادامه به مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های خوزستان اشاره کرد و گفت: این پیکارها با حضور ۵۱ شرکت کننده به میزبانی مسجدسلیمان برگزار، و در نهایت تیم های برتر مشخص شدند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان تیم شهیدآذر مسجدسلیمان با ۸۱ امتیاز اول شد همچنین تیم های توانمند و پیشتازان به ترتیب با ۵۶ و ۴۵ دوم و سوم شدند، در رده سنی جوانان تیم های هیات مسجدسلیمان، تختی شادگان و توانمند اهواز به ترتیب با ۱۱۷، ۱۵ و ۱۵ امتیاز عنوان های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان تیم های هیات مسجدسلیمان، تختی شادگان و توانمند اهواز به ترتیب با ۱۷۶، ۶۶ و ۴۲ امتیاز مقام های اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند. همچنین در رده سنی پیشکسوتان تیم های تختی شادگان، هیات مسجدسلیمان و هیات گتوند به ترتیب با کسب ۳۰، ۳۰ و ۱۵ امتیاز مقام های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار