تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۹۷۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نورپردازی پل‌های اهواز در آستانه سال جدید
  عضو شورای شهر اهواز از آغاز عملیات نورپردازی پل‌های شهر در آستانه سال جدید خبر داد.

حسین حیدری با اشاره به برنامه‌ریزی در حوزه زیباسازی شهر در آستانه سال جدید اظهار کرد: در زمینه زیباسازی پروژه‌های زیادی در دست اجرا است و در این راستا، در روزهای آینده تندیس شهید سلیمانی در یکی از اضلاع میدان فرودگاه نصب خواهد شد و نصب المان‌های شهری نیز در حال انجام است.

وی افزود: آب‌نمای بلوار ساحلی شرقی اهواز و آب‌نمای میدان ملی‌راه در روزهای اخیر افتتاح شدند و گل‌کاری نیز در معابر اهواز آغاز شده است.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شاید اقدامات کافی نباشند، اما کارهایی در حال انجام است، گفت: طبق وعده‌های اهواز و در صورت عمل به این وعده‌ها، شهر اهواز تا پایان اسفندماه آمادگی میزبانی مهمانان نوروزی را خواهد داشت.

حیدری با اشاره به آغاز نورپردازی پل‌های اهواز، گفت: نورپردازی پل کابلی با طراحی جدید در حال انجام است که این کار تا پایان سال به پایان می‌رسد. نورپردازی سایر پل‌ها نیز در حال انجام است.

وی بیان کرد: در پی سیل امسال، به فضای سبز بلوارهای ساحلی اهواز آسیب وارد شد و بخشی از فضای سبز شرق اهواز نیز با خراب شدن ایستگاه‌های آب خام، از بین رفت.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه اقدامات شهرداری در حوزه فضای سبز خوب نیست، تصریح کرد: فضای سبز به دلیل آسیب‌های سیل و عدم نگهداری درست و نبود شبکه آب خام کافی دچار مشکل شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار