تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۹۷۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گسترش نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری اهواز

  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به کنترل و نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری در نقاط مجهز به دوربین، از برنامه‌ریزی برای افزایش دوربین‌های سطح شهر خبر داد.

محمود دلف‌لویمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک غرب شهرداری اهواز در هفته گذشته، اظهار کرد: این مرکز در راستای مدیریت هوشمند ترافیک راه‌اندازی شده است. با افتتاح این مرکز در هر نقطه‌ای که دوربین نصب است، کنترل و نظارت تصویری عبور و مرور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شرق اهواز نیز از پیش از این فعال بوده است، افزود: از طریق این مراکز، بر موارد ترافیکی از جمله سرعت، نظم و انضباط در تردد و ترافیک سنگین در این نقاط نظارت و موضوع به پلیس راهور اطلاع داده می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه در برنامه است که تعداد دوربین‌ها به ویژه در معابر اصلی اهواز افزایش یابند، گفت: ۱۵۰ دوربین نظارت تصویری توسط استانداری خوزستان و ۲۵ دوربین کنترل سرعت توسط شهرداری اهواز خریداری شده که در آینده در سطح شهر اهواز نصب خواهند شد و نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری اهواز گسترش می‌یابد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار