تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۹۷۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم استقلال خوزستان برابر حریفش به برتری پرگل رسید
 تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته‌یک فوتبال کشور برابر حریف تبریزی خود به برتری پرگل دست یافت.

  تیم‌های استقلال خوزستان و شهرداری تبریز در بیست و چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور عصر شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. 

در این دیدار فرزین گروسیان، محمد بختیاری ، رضا یزدان دوست، مسلم معاوی، حکیم نصاری، رامین داوودی، احمد آل نعمه، علی هلیچی، مصطفی فرزانه، حسن معاوی و امید لطیفی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

حکیم نصاری در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و در دقیقه ۸۷ و ۹۴ حسن معاوی ۲ گل دیگر برای آبی‌های خوزستان به ثمر رساند. همچنین در دقیقه ۹۱ بازی امید لطیفی یکی از گل های استقلال خوزستان را به ثمر رساند. جواد علی بابایی در دقیقه ۹۰ تک گل شهرداری را به ثمر رساند.

آبی‌های خوزستان با این برد ۲۹ امتیازی شدند و در رده دهم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفتند. تیم شهرداری تبریز نیز با ۱۰ امتیاز در رده هجدهم این جدول جای گرفت.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، نخستین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار