تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۹۷۱۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی: مشکل صنعت نفت نداشتن اعتماد به‌نفس است
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: به بازیکنانی که دارم افتخار می‌کنم چرا که با تمام وجود تلاش کردند.
  مجید جلالی بعد از برتری 2 بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: از حالا من صاحب بازیکنانی هستم که آنها وقتی به آبادان می‌آیند و می‌خواهند با صنعت نفت بازی کنند به مساوی هم راضی نیستند. این چیزی است که ما به آنها احتیاج داشتیم و به بازیکنانی که دارم افتخار می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان تیم ما امروز با تمام وجودشان بازی کردند و دیدید چقدر تلاش کردند تا روی اصول تیمی بازی کنند. بازیکنان ما در این بازی فقط برد می‌خواستند چرا که هفته ‌ها بود تیم‌مان خوب بازی می‌کرد و حق‌مان بود که به این سه امتیاز برسد. به تمامی نفرات تیمم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این سوال که چرا تیمش بعد از زدن گل، در سه بازی اخیر گل دریافت کرده است؟ عنوان کرد: خط دفاع ما عالی کار کرد و وقتی  توپی ناغافل به دست بازیکن‌ می‌خورد نباید از خط دفاع ایراد گرفت. دفاع ما به بهترین شکل کار خودش را انجام  داد جز در یک صحنه که اشتباه داشتیم و بازیکن حریف با فراهانی تک به تک شد و او به خوبی توپ را مهار کرد.

جلالی راجع به اینکه آیا صنعت نفت نسبت به نیم فصل اول ضعیف‌تر شده است یا نه؟ گفت:  فکر می‌کنم مشکل این تیم فقط اعتماد به نفس است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار