تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۹۷۱۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر حج و زیارت گیلان مطرح کرد
اسفند؛ مهلت ثبت‌نام در کاروان‌های حج ۹۹/ ودیعه‌گذاران اقدام کنند
  مدیر حج و زیارت گیلان از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خواست نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند و گفت: اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت‌نام در دهه اول اسفندماه امسال اعلام خواهد شد.

حسن فعال  از فراخوان دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان ویژه تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۹ است.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع ۹۹، افزود: سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی، برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار دارد لذا از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ می‌خواهیم چنانچه تاکنون اقدام به به‌روزرسانی و تکمیل اطلاعات خود نکرده‌اند، با مراجعه به سامانه «https://reserve.haj.ir» اقدام و کد پیگیری دریافت کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه زمان‌بندی و نحوه مراجعه اولویت‌های مذکور و اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت‌نام در دهه اول اسفندماه امسال اعلام خواهد شد، گفت: در صورت عدم انتخاب و ثبت‌نام در کاروان‌ها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، اولویت‌های ذخیره یعنی اولویت‌های نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۸۶ به بعد به صورت روزشمار فراخوان خواهند شد.

فعال تصریح کرد: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع با مراجعه به سامانه رزرو حج نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گیلان در حج تمتع امسال ۴۶۹ زائر داشت،‌ خاطرنشان کرد: کاروان‌های گیلان در حج تمتع ۹۸ مدینه‌قبل بودند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار