تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۹۷۱۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش دوربین‌های نظارت تصویری در سطح شهر اهواز
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای افزایش دوربین‌های سطح شهر برای کنترل و نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری خبر داد.
   محمود دلف‌لویمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: برای کنترل و نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری برنامه‌ریزی برای افزایش دوربین‌های سطح شهر انجام شد.

او افزود: مرکز کنترل ترافیک غرب شهرداری اهواز با هدف مدیریت هوشمند ترافیک راه‌اندازی شده است. با افتتاح این مرکز در هر نقطه‌ای که دوربین نصب است، کنترل و نظارت تصویری عبور و مرور انجام می‌شود.

لویمی با بیان اینکه در برنامه است که تعداد دوربین‌ها به ویژه در معابر اصلی اهواز افزایش یابند، تصریح کرد: ۱۵۰ دوربین نظارت تصویری با کمک استانداری خوزستان و ۲۵ دوربین کنترل سرعت از سوی شهرداری خریداری شده که در آینده در سطح شهر اهواز نصب خواهند شد و نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری اهواز گسترش می‌یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به فعال بودن مرکز کنترل ترافیک شرق اهواز، گفت: از طریق این مراکز، بر موارد ترافیکی از جمله سرعت، نظم و انضباط در تردد و ترافیک سنگین در این نقاط نظارت و موضوع به پلیس راهور اطلاع داده می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار