تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۹۷۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه یک: پخش «پایتخت6» از اول فروردین آغاز می شود
مدیر شبکه یک سیما گفت: قسمت اول مجموعه تلویزیونی «پایتخت6» به کارگردانی سیروس مقدم، اول فروردین سال 99 پخش می‌شود.
 «مجید زین العابدین» مدیر شبکه یک سیما درباره سریال «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم و اینکه آیا با تغییر نویسنده این سریال باز هم شاهد کیفیت «پایتخت» مثل فصل‌های گذشته خواهیم بود؟ گفت: همانطور که در جریان هستید تقریبا ۵ فصل از این سریال به قلم مرحوم خشایار الوند نگارش شده بود و گروه تولید برای «پایتخت ۶» از نویسنده جدیدی استفاده کردند.

وی ادامه داد: به طور قطع مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و حتما در قالب یک سریال جذاب و پرمخاطب بروی آنتن شبکه یک خواهد رفت که بسیار شیرین و طنز خواهد بود.

مدیر شبکه یک سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر شروع پخش این سریال بیان داشت: به دلیل همزمانی روز اول فروردین با شهادت امام موسی کاظم (ع) اولین قسمت از این سریال طبق روال هر ساله یک شب مانده به روز اول فروردین نیست و امسال استثنا اولین قسمت «پایتخت۶» در روز اول فروردین پخش می‌شود.

به گزارش فارس، تصویربرداری «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی آرش عباسی و تهیه کنندگی الهام غفوری نیمه آذرماه در شیرگاه مازندران آغاز شد.

گروه تولید این سریال بعد از تصویربرداری در شیرگاه و بخش‌هایی در تهران راهی یکی از کشورهای اروپایی می‌شوند. 

مرحوم خشایار الوند، حسن وارسته، کوروش نریمانی، امیرحسین صادقی از نویسنده‌هایی بودند که در این شش فصل قصه‌های پایتخت را به نگارش درآوردند. 

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، مهران احمدی، سارا و نیکا فرقانی اصل از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند. یکی از بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حضور ندارد علیرضا خمسه است.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری از سال ۹۰ تا ۹۷ در ۵ فصل از شبکه یک سیما بروی آنتن رفت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار