تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۹۷۲۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سقوط نماینده فوتبال خوزستان به لیگ دسته یک کشور
 تیم فوتبال جوانان نفت اهواز به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر پیش از پایان رقابت ها، به طور رسمی به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد.

 با اعلام هیات فوتبال خوزستان، در حالی که تنها ۲ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور باقی مانده، تیم نفت اهواز که عملکرد خوبی در این رقابت‌ها نداشت در نهایت نتوانست جایگاه خود را در این مسابقات تثبیت کند و راهی لیگ یک شد.

نفتی های اهواز با گذشت ۲۰ هفته از مسابقات تنها یک برد در کارنامه دارند و با متحمل شدن ۱۳ شکست و ۶ تساوی یکی از ضعیف ترین نتایج فصل خود را رقم زدند. نفتی ها در این فصل با توجه به قوانین وزارت نفت با کاهش بودجه مواجه شدند و این موضوع در عملکرد آنها اثرگذار بود.

تیم جوانان فولاد خوزستان دیگر نماینده استان در این رقابت ها در حالی که یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود دارد مدعی کسب عنوان قهرمانی به شمار میرود. فولادیها اکنون با ۳۹ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند که در صورت پیروزی در آن بازی، کار آسانی برای قهرمانی در رقابت‌ها دارند.

تیم فولاد از ۲۰ بازی گذشته خود، ۱۲ برد، سه تساوی و چهار باخت کسب کردند و تنها یک امتیاز با تیم صدرنشین جدول فاصله دارند.

این رقابت ها با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور در حال برگزاری است. 

تیم‌های فولاد خوزستان و نفت اهواز فصل گذشته به ترتیب مکان‌های دوم و هشتم رده بندی را به خود اختصاص دادند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار