تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۹۷۲۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
دامن زدن به اختلافات قومیتی به عنوان یک تخلف در انتخابات پیگیری می‌شود
 فرماندار شادگان دامن زدن به اختلافات قومیتی را یک تخلف آشکار در انتخابات دانست و گفت: اختلاف قومی و قبیله‌ای یکی از توطئه‌های دشمنان است که نباید در شهرستان شادگان برجسته شود.

 سعید حاجیان روز یکشنبه در نشست آموزش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شادگان افزود:اعتماد مردم به مجریان و ناظران انتخابات سرمایه ای بزرگ اجتماعی محسوب می شود.

وی اظهار داشت: باید رعایت دقیق قانون در تمام مراحل برگزاری انتخابات مدنظر متولیان باشد و دست اندرکاران این رویداد ملی باید وظایف خود را در چارچوب مقررات و قانون انجام دهند.

حاجیان با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی آبرو و اقتدار نظام است، افزود: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت گسترده مردم، موجب تقویت امنیت ملی است.

وی از آمادگی کامل شهرستان شادگان برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: همه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه این انتخابات فراهم شده است.

فرماندار شادگان مشارکت حداکثری، مردمی بودن و شفافیت در انتخابات را سرلوحه کار عوامل اجرایی انتخابات دانست و گفت: فضای امنی در برگزاری انتخابات در شهرستان شادگان فراهم است و در این راستا تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور فراهم شده است.

حاجیان تصریح کرد: مجریان انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار بسته‌اند و مهم‌ترین اولویت ستاد انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون است.

شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد و دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی  است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار