تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۹۷۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار تنگسیری:
سم رسانه‌های غربی تاثیری بر جوانان انقلابی ندارد
 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سمپاشی رسانه‌های غربی تاثیری بر جوانان انقلابی ایران اسلامی ندارد.

دریادار علیرضا تنگسیری یکشنبه در آیین سالگرد عملیات والفجر۸ در اروندکنار آبادان بیان کرد: رسانه‌های وابسته غربی با فرافکنی قصد دارند از نظر روحی و روانی جوانان را نسبت به انقلاب اسلامی مایوس و ناامید کنند.

وی ولایتمداری و انقلابی گری نسل جوان کشور را مثال زدنی توصیف کرد و افزود:نسل چهار انقلاب آگاهانه از آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دفاع می‌کنند و در همه عرصه‌های سازندگی و پشرفت کشور تاثیرگذار هستند.

دریادار تنگسیری، شهدای مدافع حرم را نمونه بارز ادامه روحیه مقاومت و دفاع از کیان و ناموس کشور دانست و گفت:این شهدا جان خود را فدای ناموس وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.

وی ادامه داد: شهدا جان و خون خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با ما اتمام حجت کردند و پس از آنها نباید راه شهدا برزمین بماند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه را تنها خواسته شهدا بیان کرد و افزود:اگر می‌خواهیم ایران قوی و سرافزار داشته باشیم باید ولایت فقیه را رها نکنیم.

شرکت در انتخابات تکلیف همه ماست

سردار پاسدار تنگسیری شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی و شرعی دانست و گفت:کسی که  می‌خواهد نماینده این ملت شریف و شجاع باشد باید شجاع باشد و از آمریکا نترسد و در برابر استکبار جهانی سرخم نکند.

وی با تاکید بر حضور همه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: کسی باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند که درد مردم را بشناسد.

عملیات والفجر ۸ در روز ۲۰ بهمن ۱۳۶۴ با رمز یا فاطمة الزهرا(س) در اروندکنار آغاز شد که منجر به فتح شهر فاو عراق شد.

در این عملیات آبی خاکی نیروهای سپاه پاسداران با درهم شکستن ماشین جنگی عراق، ارتباط دریایی عراق با خلیج فارس را قطع کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار