تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۹۷۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:سران عشایر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند
 معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از سران عشایر و طوایف خرمشهر خواست برای مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.

 محمد حیدری یکشنبه در اجلاس هم اندیشی سران، معتمدین عشایر عرب شهرستان خرمشهر اظهار داشت:با وحدتی که در بین مسوولان و مردم در شهرستان وجود دارد بدون شک مردم ولایتمدار این شهرستان مانند سال‌های دفاع مقدس حضوری حداکثری در انتخابات خواهند داشت.

وی وحدت همه اقشار جامعه در برابر تهدیدهای دشمن را ضروری دانست و گفت:باید زیر پرچم ولایت برای آبادانی خرمشهر تلاش کنیم و قطعا با همت بالا و اراده خلل‌ناپذیر پیروز خواهیم شد و موانع سنگین در راه پیشرفت شهرستان برداشته خواهد شد.

حیدری به آمادگی و فراهم شدن شرایط لازم برای برگزاری انتخابات سالم در خرمشهر اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات بی‌طرفانه و صیانت از آرای مردم از وظایف دولت و انتخاب فرد اصلح به عهده مردم است.

وی بر استفاده از ظرفیت و فرصت‌ توسعه صادرات به کشور همسایه عراق تاکید کرد و بیان داشت:شیوخ ، سران و بزرگان منطقه می‌توانند نقش مهمی در برقراری پل ارتباط اقتصادی و تجاری به عنوان کارگزاران جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر نیز در این نشست بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت:وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و ترغیب مردم برای مشارکت در این انتخابات یکی از وظایف افراد صاحب نفوذ است.

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور با بیان اینکه نخبگان برای انتخاب فرد اصلح مردم را یاری کنند افزود: انتخاب فرد اصلح براساس بصیرت باید باشد و نخبگان و کسانی که منع قانونی ندارد می‌توانند با آگاهی، درایت و تحقیق به مردم برای شناخت فرد اصلح کمک کنند.

وی اظهار داشت: ممکن است در انتخابات تعصب‌های قومی، عشیره‌ای و حزبی در بین مردم باشد اما باید با وحدت و دقت تلاش شود که دشمن از این موضوع سوء استفاده نکند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور تصریح کرد: دشمنان به شدت با عملیات ترکیبی گوناگون به دنبال این هستند که مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

وی ادامه داد: عشایر با موفقیت امتحان خود را پس دادند و در همه صحنه های سیاسی اجتماعی حضور داشته اند.

حوزه انتخابیه خرمشهر و مینوشهر دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است. 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار