تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۹۷۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان شوش:
نامزدها از راه انداختن کاروان تبلیغاتی در شوش پرهیز کنند
  دادستان عمومی و انقلاب شوش با اشاره به مصادیق تخلف در جریان تبلیغات انتخاباتی گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از راه‌ انداختن کاروان‌های تبلیغاتی در سطح شهر پرهیز کنند.

مصطفی نظری  با تاکید بر لزوم رعایت قانون از سوی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: براساس قانون هرگونه دیوارنویسی، راه انداختن کاروان تبلیغات، نصب عکس، پوستر و اقلام تبلیغاتی خارج از محل‌های تعیین شده ممنوع است.

وی اظهارداشت: شهرداری‌ها با هماهنگی فرمانداری‌ با استفاده از امکانات محلی، مکان‌های مناسب ثابت و سیاری را برای انجام کار تبلیغاتی نامزدها تعیین کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش با اتمام حجت بامسوولان ستادها افزود: برخی ستادهای تبلیغاتی تعدادی از نامزدهای انتخاباتِ حوزه انتخابیه شوش با نصب پوستر، بنر و یا اعلامیه‌های مختلف در معابر عمومی و خصوصی و بر روی اموال دولتی، میادین و سردر سازمان‌های دولتی زمینه ساز اعلام نارضایتی شده‌اند که این موضوع با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال پیگیری است.

وی گفت: رعایت اخلاق اسلامی، پرهیز از تخریب نامزد رقیب، جلوگیری از نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و بستن افترا به دیگران به ویژه در فضای مجازی از جمله تخلفات قابل تعقیب و پیگیری می‌باشند.

شهرستان شوش دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار