تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۹۷۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تندیس سیمین صنعت سبز کشور به فولاد اکسین خوزستان رسید
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در بیست و یکمین همایش انتخاب صنعت و خدمات سبز کشور مفتخر به دریافت جایزه تندیس سیمین صنعت سبز شد.

 امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در بیست و یکمین همایش انتخاب صنعت و خدمات سبز کشور، که با حضور وزیر نفت، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و معاونان و مدیران برجسته کشور برگزار گردید، این شرکت مفتخر به دریافت جایزه تندیس سیمین صنعت سبز کشور شد.

او افزود: این همایش با هدف ایجاد رویکرد زیست محیطی بین فعالان محیط زیست و صنعت برگزار شد تا بتوانند با کاهش آلودگی‌ها، محیط زیست را از فدا شدن در راه توسعه صنایع نجات دهند.

ابراهیمی اظهار داشت: رعایت استاندارد‌های زیست محیطی، ایجاد سیستم پایش لحظه‌ای، ایمنی بهداشت و محیط زیست، و استقرار نظام مدیریت سبز از جمله شاخص‌هایی هستند که بر اساس آن صنایع سبز مشخص شدند و از ٧٧ واحد سبز شرکت کننده، ۵۶ واحد صنعتی و ٢١ واحد خدماتی هستند که از این میان ۴ واحد صنعتی برگزیده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز با رعایت همه اصول زیست محیطی توانست خود را به عنوان یک صنعت سبز واقعی به همگان معرفی کند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، ارتقا سیستم مدیریت محیط زیست (ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵)، جاری سازی ساختار‌های ارزیابی چرخه حیات محصول (LCA)، توسعه ارزیابی و مدیریت جنبه‌های زیست محیطی و ریسک‌های برون سازمانی، راهبری و مدیریت پسماند‌های شرکت با تدوین رویکرد نقشه راه پسماند، تقویت ساختار‌های واکنش در شرایط زیست محیطی، تمرکززایی بر ساختار‌های بهینه سازی مصرف منابع، انجام منظم برنامه‌های خود اظهاری در پایش سازمان حفاظت محیط زیست، حفظ و رعایت حد مجاز شاخص‌های سازمان حفاظت محیط زیست در برنامه‌های اندازه گیری آلاینده‌های زیست محیطی و طرح ریزی و سازماندهی ارتباطات برون سازمانی با ذینفعان و جامعه، وفق ارزش گذاری به مولفه مسئولیت اجتماعی را مهم‌ترین اقدامات زیست محیطی متعالی شده این شرکت که آن را تبدیل به یکی از معدود صنایع سبز ایران کرده، عنوان نمود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار