تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۹۷۲۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 رییس هیات‌کشتی خوزستان گفت: پنج کشتی‌گیر خوزستانی به همراه سه مربی تیم‌ملی ایران را در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.

سیدحسین مرعشیان  بیان کرد: این رقابت‌ها ۲۹ و ۳۰ بهمن با حضور ورزشکارانی از کشورهای صاحب نام به میزبانی شهر دهلی نو در کشور هند برگزار می‌شود.

وی افزود: پویا ناصرپور، مهدی محسن نژاد، حسین اسدی، امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده به ترتیب در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۷۲ و ۱۳۰ کیلوگرم در ترکیب تیم ایران حضور دارند.حبیب اله اخلاقی، لقمان رضایی و سیامک قیطاسی نیز به عنوان مربی تیم کشورمان را همراهی می‌کنند.

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: نیمی از کشتی گیران تیم ملی را ورزشکاران خوزستانی تشکیل می‌دهند که این موضوع نشان می دهد خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است. با توجه به شناختی که از کشتی گیران خوزستان دارم، همگی آنها شانس کسب نشان را در این مسابقات دارند.

برگزاری رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های خوزستان 

وی بیان کرد: رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های خوزستان (گرامیداشت دهه مبارک فجر) در روزهای ۳۰ بهمن تا یکم اسفند امسال در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد.

مرعشیان افزود: در این پیکارهای بیش از یکصد کشتی گیر با یکدیگر به رقابت می پردازند که در نهایت به نفرات برتر جوایزی اهدا میشود؛ تیم منتخب خوزستان از نفرات برتر این رقابت ها انتخاب می شود.

صعود تیم والیبال شهرداری بندرامام به جمع هشت تیم پایانی لیگ دسته۲ کشور 

رییس هیات والیبال خوزستان گفت: تیم والیبال شهرداری بندرامام که نماینده خوزستان در لیگ دسته دوم کشور است از شانس بالایی برای صعود به مسابقات لیگ یک برخوردار است. 

سعید شاهرخی افزود: نماینده خوزستان در مرحله رفت و برگشت رقابت ها ۶ برد و یک شکست کسب کرد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی مسابقات شد. تمام بازیکنان این تیم بومی و اهل خوزستان هستند که در مرحله مقدماتی اشتباهات اندکی داشتند.

برگزاری دیدار معوقه آویسا خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

به گزارش ایرنا دیدار معوقه نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با اعلام سازمان لیگ روز ۲۹ بهمن برگزار می شود.

تیم آویسا خوزستان در این مسابقه میهمان تیم ملوان بندرانزلی است.

تیم های ملوان و آویسا هم اکنون با کسب ۱۷ و چهار امتیاز در مکان های هشتم و یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر جای دارند.

جودوکار خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت می‌کند

دبیر هیات جودو خورزستان گفت: میثم شهاوند جودوکار خوزستانی با تشخیص کادر فنی به اردوی تیم ملی فراخوانده شد. اردوی تیم‌ملی از روز سوم تا شانزدهم اسفندماه در محل خانه جودو برگزار می‌شود 

محمد مهرافشار با بیان اینکه ۶۰ جودوکار به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند افزود: پس از برگزاری مسابقات انتخابی، در نهایت تنها نفرات برتر در اردو باقی می مانند و سپس به تورنمنت بین المللی اعزام می شوند که جودوکار خوزستانی از شانس بالایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی برخوردار است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار