تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۹۷۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصادیق غیرمجاز تبلیغاتی از سطح شهر آبادان جمع‌آوری شد
  معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: مصادیق غیرمجاز تبلیغاتی شامل پوستر ، بنر و عکس نامزدهای نمایندگی مجلس که در مکان‌هایی غیر از فضاهای تبلیغاتی تعیین شده در سطح شهر آبادان نصب شده بودند جمع آوری شدند.

  بیژن ربیعی دوشنبه در نشست کمیته امحا مصادیق غیرمجاز تبلیغاتی در فرمانداری آبادان با اشاره به مستندسازی تخلفات تبلیغاتی نامزدهای نمایندگی مجلس در سطح این شهرستان افزود: روند امحا تبلیغات غیرمجاز همچنین جمع‌آوری آن‌ها در حال انجام است.

وی به تلاش شهرداری‌های آبادان، اروندکنار و چوئبده برای جمع آوری مصادیق غیر مجاز تبلیغاتی از سطح خیابانها و معابر این شهرها  اشاره کرد و اظهارداشت:این اقدام در راستای قانون انتخابات و با هدف رعایت حقوق عمومی و اجرای قانون انتخابات انجام می‌شود.

ربیعی افزود:چند گروه کاری از سوی شهرداری‌ها از شب گذشته مصادیق غیر مجاز تبلیغاتی را از سطح شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده جمع‌آوری کردند.

وی به رقابت ۲۳ نامزد انتخاباتی در شهرستان آبادان و برپایی ستادهای تبلیغاتی در مناطق مختلف شهر و روستا اشاره کرد و فزود: در صورت بی توجهی ستادهای انتخاباتی به قوانین و آیین نامه‌های مربوط به مصادیق مجاز تبلیغات انتخاباتی، مراتب در پرونده آنها ثبت و به همراه مستندات تقدیم دادستانی می‌شود تا تصمیم قانونی در قبال آنها اتخاذ شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان از اتخاذ همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: آرای مردم آبادان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۳۸ شعبه جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: حضور با شکوه مردم در انتخابات دوم اسفندماه، بار دیگر این پیام را به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران مخابره خواهد کرد که پشتوانه قدرت ایران در منطقه و جهان مردم بصیر این کشور می باشند.

ربیعی با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های بین المللی به دنبال دارد که پشتوانه‌ای قدرتمند برای مسوولان برای پیشبرد اهداف نظام است.

آبادان سه نماینده در مجلس شواری اسلامی دارد.

بیش از۵۰ مکان برای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان درنظر گرفته شده است.

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از ۲۴ بهمن ماه آغاز و تا ۲۴ ساعت پیش از زمان آغاز رای گیری ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار