تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۹۷۲۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نامزد جدیدی در حوزه انتخابیه اهواز تایید نشد
  مسوول روابط عمومی دفتربازرسی و نظارت شورای نگهبان در خوزستان گفت: هنوز به تعداد نامزدهای تایید شده در حوزه انتخابیه اهواز، کارون ، حمیدیه و باوی اضافه نشده است.

عباس شیخ زائری افزود: تاکنون نامزدهای تایید شده‌ای از سوی شورای نگهبان به فهرست نامزدهای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی افزوده نشده ولی در صورت افزایش شمار نامزدهای تایید شده از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.
وی گفت: تعداد نامزدهای تایید شده نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، کارون ، حمیدیه و باوی ۱۱۱نفر است که از این تعداد چهار نفر انصراف داده و این رقم به ۱۰۷ نفر رسیده است.
در روزهای اخیر تبلیغات سیدشکرخدا موسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی که صلاحیت آن توسط شورای نگهبان تایید نشده در فضای مجازی شدت گرفته و از وی به عنوان داوطلب تایید شده نام برده می‌شود.
با این حال فعالیت ستادهای تبلیغاتی این نامزد رد صلاحیت شده در فضاهای عمومی به چشم نمی خورد.
فریدون حسنوند نماینده فعلی اندیمشک وسید شریف حسینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در رقابت‌های انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در واپسین روزهای تبلیغات اسلامی توانستند تاییدیه شورای نگهبان را دریافت کنند.
در استان خوزستان ۳۶۲نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در۱۴حوزه انتخابیه به رقابت می‌پردازند که از این تعداد تنها ۱۸نفر به مجلس یازدهم راه می‌یابند.
حوزه‌های انتخابیه اهواز و آبادان هر کدام سه کرسی و ۱۲ حوزه دیگر هرکدام یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.
تبلیغات رسمی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح روز ۲۴بهمن شروع و تا ساعت هشت روز یکم اسفند ادامه دارد.
۲۴ساعت قبل از شروع رای گیری ، تبلیغات نامزدها متوقف می‌شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار