تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۹۷۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال حساس تیم ملی حفاری با سایپا در لیگ برتر فوتسال بانوان
  تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف یکدیگر می روند و پیروز این میدان یک قدم به بازی نهایی نزدیک‌تر می‌شود.

 تیم های ملی حفاری و سایپا تهران روز ۳۰ بهمن ماه در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان رو در روی هم قرار می گیرند، دیداری که جذابیت خاصی داشته و هر ۲ تیم جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند.

تیم ملی حفاری در شرایطی به مصاف سایپا یکی از مدعیان قهرمانی می‌رود که فصل گذشته در عین شایستگی عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، این موضوع باعث می‌شود انگیزه بازیکنان حفاری به مراتب بیشتر شود چرا که نمی‌خواهند در این فصل به راحتی عنوان قهرمانی را از دست بدهند.

در سوی مقابل تیم سایپا که اولین سال حضورش را در رقابت ها تجربه می کند، از بازیکنان ملی پوش متعددی بهره می‌برد برای کسب عنوان قهرمانی، وارد میدان می‌شود تا با شکست ملی حفاری برای دیگر تیم ها خط و نشان بکشد.

تیم حفاری در مرحله رفت رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان از ۲۳ بازی خود در مرحله مقدماتی با ۱۷ برد، چهار تساوی و ۲ باخت و کسب ۵۵ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله پلی آف شد و در سوی مقابل تیم سایپا با ۱۷ برد، ۲ تساوی و چهار باخت وکسب ۵۳ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

نماینده خوزستان سابقه چندین دوره قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد و بازیکنان این تیم عزم خود را برای قهرمانی در رقابت ها جزم کردند هر چند کار بسیار سختی در پیش دارند و نباید خود را از اکنون قهرمان رقابت ها بدانند.

در مرحله پلی آف ۲ دیدار رفت و برگشت برگزار می شود و هر تیم که ۲ برد کسب کند به دیدار نهایی صعود خواهد کرد. با توجه به اینکه بازی برگشت مرحله پلی آف بین ۲ تیم ملی حفاری و سایپا در اهواز برگزار می شود شانس صعود نماینده استان به بازی فینال به مراتب بیشتر است. در صورتی که هر ۲ تیم موفق به پیروزی در یک بازی شوند کار به بازی سوم کشیده می شود.

لیگ امسال با توجه به حضور بازیکنان ملی پوش در سایر تیم ها، از کیفیت بالاتری نسبت به دوره های گذشته برخوردار بود و این موضوع حساسیت کار را بین ۶ تیم بالایی جدول بیشتر کرده بود. 

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمرینات تیم به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

وی در خصوص بازی تیمش در مرحله پلی آف مقابل سایپا گفت: حریف جزو تیم های خوب لیگ بوده و هفته ها در صدر جدول قرار داشت، آنها امسال جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند لذا نباید آنها را دست کم گرفت. قطعا به دنبال برد در این دیدار هستیم اما به خوبی می دانیم که نباید بی گدار به آب بزنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری ادامه داد: شناخت نسبتا خوبی از تیم سایپا داریم، نیلوفر اردلان هدایت این تیم را برعهده دارد و تیم خوبی روانه مسابقات کرده است اما روی هم رفته ما برای برد وارد میدان می شویم و می خواهیم مسابقات پلی آف را با برد آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه در مرحله مقدماتی بازی های خوبی ارائه دادیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم گفت: همانگونه که پیش بینی می کردیم در مرحله مقدماتی صدر جدول را به خود اختصاص دادیم و در ادامه تلاش می کنیم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

بارانی افزود: بازیکنانمام به لحاظ روحی در شرایط خوبی هستند و همگی برای کسب موفقیت یک دل شده اند. به خوبی می دانیم که در این دیدار باید قدر موقعیت های خود را بدانیم و در امر گلزنی عملکرد خوبی داشته باشیم. 

دیدار تیم های فوتسال بانوان سایپا و ملی حفاری ۳۰ بهمن ماه در زمین تیم سایپا برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار