تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۹۷۳۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسته خبری انتخابات خوزستان/ از فروریختن جایگاه سخنرانی تا تعطیلی کباب‌خوران
در بسته خبری انتخابات مجلس خوزستان، از فروریختن جایگاه سخنرانی، تعطیلی کباب‌خوران در ایذه، درگیری لیدرهای دو نامزد انتخاباتی، قهر یک نامزد مجلس تا پاکسازی خیابان توسط راننده مینی‌بوس را بخوانید.
 علی‌حسین حسین‌زاده رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: از روز 26 بهمن‌ماه تاکنون ۲۲ نفر از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در خوزستان انصراف داده‌اند که تعداد نامزدهای انصرافی به ۳۳ نفر رسیده است.

وی افزود: 4 نفر از نامزدها در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه؛ یک نفر در حوزه انتخابیه اندیمشک؛ 4 نفر در حوزه انتخابیه دزفول؛ ۲ نفر در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر؛ 4 نفر در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند؛ 3 نفر در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل؛ 3 نفر در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک و یک نفر در حوزه انتخابیه شوش انصراف خود را از نامزدی در مجلس اعلام کرده‌اند.

تشکیل پرونده تخلف انتخاباتی برای 8 نفر در ایذه

فیصل مزرعه رئیس دادگستری ایذه، اظهار کرد: تاکنون 8 نامزد انتخابات یازدهیمن دوره مجلس به دلیل نقض ماده 61 قانون انتخابات مرتکب تخلف انتخاباتی شدند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: تطمیع مردم برای رأی دادن یک تخلف انتخاباتی است و ستاد کباب‌خوران نیز یکی از مصداق‌های تطمیع است که برای نامزد مورد نظر پرونده تشکیل شده‌است.

مزرعه گفت: سه نفر از طرفداران یکی از نامزدها به دلیل برگزاری کارناوال انتخاباتی بازداشت شدند که به قید وثیقه آزاد شدند اما به پرونده آن‌ها رسیدگی می‌شود.

دستگیری 17 هوادار چند نامزد در مسجدسلیمان

سعید حاجیان فرماندار شادگان اظهار کرد: 17 نفر از هواداران چند نامزد به دلیل تخلفات انتخاباتی با دستور قضایی دستگیر و بازداشت شدند.

فروریختن جایگاه سخنرانی یک داوطلب در شوش

شب گذشته در برنامه سخنرانی یکی از نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شوش جایگاه سخنرانی درحالی‌که تعداد قابل توجهی از همراهان و هوادار روی آن بودند به یک‌باره فروریخت.

 درگیری تیم انتخاباتی دو نامزد در مسجدسلیمان

کاروان و لیدرهای انتخاباتی دو نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه مسجدسلیمان صبح امروز در مسیر اندیکا  مواجه و درگیر شدند.

تشنج و درگیری در جلسه یکی از این کاندیدها به عصر امروز نیز کشیده شد و باعث اختلال در برگزاری این مراسم شد.


پاکسازی خیابان توسط یک راننده مینی‌بوس در بندر امام

یک راننده مینی‌بوس در بندرامام نسبت به تبلیغات نامزدها بر روی دیواره میدان که به تازگی رنگ شده بود معترض شد و با توقف در کنار میدان اقدام به پاکسازی پوسترها از دیواره میدان کرد.

 جمع‌آوری ۶۲۵ مورد تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر اهواز

علیرضا عالی‌پور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز، اظهار کرد: تاکنون ۶۲۵ مورد تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر اهواز جمع‌آوری شده است که عمده آن‌ها اقلام تبلیغاتی با سایز نامتعارف، نصب بنرها در محل‌های غیرمجاز از جمله روی تجهیزات ترافیکی مثل چراغ راهنمایی، روی پل‌ها یا تقاطع‌ها بوده که موجب کاهش دید می‌شوند.
وی افزود: اقلام جمع‌آوری شده تبلیغاتی کاندیداها و علت جمع‌آوری در صورت‌جلسه قید می‌شود و این اقلام به انباری که مورد تایید فرمانداری است، تحویل داده می‌شوند.

پخش تنباکوی قلیان با پاکت‌های تبلیغاتی

در شبکه‌های اجتماعی فیلم و تصاویری از یکی از نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس حوزه شوش منتشر شد که با پخش تنباکوی قلیان در پاکت‌های مزین به تصویر خود اقدام به تبلیغ انتخاباتی کرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار