تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۹۷۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس جهاد دانشگاهی:
دکل سوم را تا شهریورماه سال ۹۹ تحویل می‌دهیم
رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به ساخت و تحویل ۲ دکل به شرکت ملی حفاری ایران گفت: امیدواریم دکل سوم را تا شهریور ماه سال آینده تحویل دهیم.

حمیدرضا طیبی امروز، ۲۹ بهمن در آیین افتتاح و راه‌اندازی دکل ۷۲ فتح ساخت جهاد دانشگاهی در اهواز اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی جهاد، تولید فناوری برای صنایع کشور است و در این زمینه از ابتدای کار، صنعت نفت ایران را به عنوان زمینه فعالیت خود انتخاب و در این بخش ورود کردیم.

وی افزود: جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف توان بسیار خوبی دارد و در این راستا اقدامات بسیار خوب و گام‌های اساسی برداشته است.

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به بحث ساخت دکل‌های حفاری توسط این سازمان عنوان کرد: در ابتدا قرار شد ساخت ۵ دکل را انجام دهیم و در نهایت این قرارداد منتج به ساخت ۳ دکل شد.

طیبی بیان کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد مجبور هستیم با انتقال فناوری نسبت به ساخت دکل‌ها اقدام کنیم و اکنون انتقال دانش در بحث ساخت دکل به طور کامل انجام شده است.

وی ادامه داد: اکنون صاحب دانش طراحی دکل هستیم و در این زمینه ۴۵ درصد از دکل‌ها ساخت داخل است.

طیبی با اشاره به ساخت و تحویل ۲ دکل به شرکت ملی حفاری ایران گفت: امیدواریم دکل سوم را تا شهریور ماه سال آینده تحویل دهیم.

طیبی خاطرنشان کرد: در این‌ زمینه امیدواریم‌ شرکت ملی حفاری ایران نیز به تعهدات خود در بحث پرداخت مطالبات عمل و این مطالبات را پرداخت کند.

رییس جهاد دانشگاهی با تشکر از حمایت همه مدیران نفتی در بخش‌های مختلف گفت: توان بسیار خوبی در حوزه صنعت نفت ایران در جهاد دانشگاهی وجود دارد و امیدواریم این توان را گسترش دهیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار