تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۹۷۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
 مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تیم ملی حفاری عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان کشور را به خود اختصاص داد.

احسان حاجی نجف اظهار داشت: در این رقابت ها ۲ نماینده از خوزستان حضور داشتند که با دیگر رقبا به رقابت پرداخته و نتایج بسیار خوبی کسب کردند.

وی بیان کرد: در پایان این پیکارها تیم ملی‌حفاری با مقام قهرمانی دست یافت همچنین مناطق نفت خیز جنوب دیگر نماینده استان در این مسابقات، عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وزنه برداری استان در رده‌های پایه همواره جزو برترین‌های کشور بوده و ورزشکاران بسیاری از استان در تیم های ملی پایه حضور دارند.

نماینده خوزستان به مرحله نهایی فوتبال امیدهای کشور صعود کرد

وی ادامه داد: تیم نفت امیدیه در رقابت های فوتبال امیدهای کشور به مرحله نهایی این پیکارها صعود کرد این در حالی است که تیم نفت آبادان دیگر نماینده استان در رقابت‌ها از صعود بازماند.

حاجی نجف افزود: در مرحله مقدماتی تیم‌های گل گهر سیرجان، نفت امیدیه، نفت آبادان، مقاومت ساری و خیبر خرم آباد با یکدیگر هم گروه بودند که در نهایت تیم نفت امیدیه با کسب هفت امتیاز جواز حضور به مرحله نهایی مسابقات را دریافت کرد.

وی افزود: مرحله مقدماتی لیگ یک امید کشور با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که در نهایت ۶ تیم به دور پایانی صعود کرده و در پایان ۲ تیم راهی رقابت های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور می شوند.

خرمشهر قهرمان مسابقات هندبال دانش آموزی دختران خوزستان شد

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: مسابقات هندبال دانش آموزی دختران خوزستان با حضور هشت تیم برگزار شد که در نهایت تیم شوشتر عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور بیش از یکصد ورزشکار برگزار شد گفت: تیم های شوشتر، امیدیه و آبادان به ترتیب مقام های دوم، سوم و چهارم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

کسب یک نشان طلا و نقره توسط جودوکاران خوزستانی در مسابقات کشور

حاجی نجف افزود: در پایان مسابقات جودو کارگری بانوان کشور، ورزشکاران خوزستانی به یک مدال طلا و نقره دست یافتند.

وی بیان کرد: در وزن ۵۲ کیلوگرم این مسابقات فروغ کیماسی به مدال طلا رسید همچنین در وزن ۵۸ کیلوگرم منصوره بخشایی نشان نقره را به خود اختصاص داد.

تیم نفت مسجدسلیمان در یک بازی تدارکاتی مغلوب شد

مهران حسنوند مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت که اکنون در تهران به سر می برد و خود را آماده رقابت های لیگ برتر می کند شب گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم بادران تهران رفت که با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

وی افزود: در این بازی با تصمیم کادر فنی از بازیکنانی که کمتر در لیگ به میدان رفتند، استفاده شد تا با آمادگی بیشتر در رقابت های لیگ حاضر شویم. تیم در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و آماده بازی با شهرخودرو هستیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار