تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۹۷۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخبار خرید و فروش رأی در باغملک صحت ندارد
 دادستان باغملک گفت: بحث‌های پیش آمده درباره خرید و فروش رأی در این شهرستان غیرواقعی است.

رحمان بن‌سعید  اظهار داشت: روز گذشته گزارشی مبنی بر خرید و فروش رأی در بخش صیدون باغملک به ما داده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و انتظامی وارد ماجرا شدند و اتومبیل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: از این اتومبیل و سرنشینان آن هیچگونه تخلفی مشاهده نشد و شایعات پیرامون خرید و فروش رأی در این منطقه به صورت کامل تکذیب می‌شود.

دادستان باغملک از رویت تمام فعالیت‌های انتخاباتی توسط دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی خبر داد و افزود: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش رأی، مراتب را به مامورین انتظامی، امنیتی و دادستانی باغملک اطلاع دهند.

بن‌سعید از تشکیل پرونده برای نامزدهایی که اقدام به نصب پوستر و دیوار نوشته می‌کنند خبر داد و تصریح کرد: مستندات لازم در این خصوص در حال جمع‌آوری است، قطعا با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

وی افزود: حمل سلاح و شلیک توسط آن در ستادهای انتخاباتی ممنوع است که چند مورد از این تخلف در باغملک رخ داده‌است، در این زمینه نیز مراجع انتظامی به دنبال شناسایی افراد متخلف هستند که چند نفر از آنها نیز تاکنون شناسایی شده‌اند و پرونده آنها در حال تکمیل و تنظیم است.

وی با دعوت از مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضا ضمن حفظ بی‌طرفی، تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم انجام خواهد داد.

شب گذشته شایعاتی در فضای مجازی شهرستان های ایذه و باغملک مبنی بر خرید و فروش رأی در بخش صیدون شهرستان باغملک منتشر شده بود.

حوزه انتخابیه ایذه و باغملک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار