تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۹۷۳۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: فضای انتخابات در خرمشهر رقابتی و بدور از تخلف تبلیغاتی است
  معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر فضای انتخابات در این شهرستان را رقابتی و بدور از هرگونه تخلف تبلیغاتی دانست و گفت:از زمان آغاز تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان خرمشهر تاکنون تخلفی گزارش نشده‌است.

محمد حیدری   اظهار داشت:ستاد پیشگیری از تخلفات تبلیغاتی نامزدها در دادگستری خرمشهر مستقر و فعالیت همه ستادهای تبلیغاتی نامزدها رصد می‌شود.

وی گفت:همچنین علاوه بر استقرار شعبه رسیدگی به تخلفات در دادگستری خرمشهر ستاد انتخابات فرمانداری برای دریافت هرگونه شکایت و انتقاد از سوی شهروندان آماده است.

حیدری احترام به قانون را شرط اول برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت:تبلیغات نامزدها به صورت قانونی در این حوزه انتخابیه در حال انجام است و تاکنون گزارش رسمی در خصوص تخلف نامزدها دریافت نشده است اما انتقاداتی از سوی شهروندان در رابطه با تبلیغات ستادهای انتخاباتی نامزدها وجود دارد که به مسوولان ستادهای انتخاباتی تذکر لازم داده‌ شد.

وی افزود:مراجع قضایی در دادگستری، نیروی انتظامی و هیات نظارت و بازرسی انتخابات خرمشهر برای دریافت شکایات و انتقادات مردم آمادگی کامل دارند.

حیدری با اشاره به واجدین شرایط رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به آخرین آمار وزارت کشور بیش از ۱۲۶ هزار نفر در خرمشهر واجد شرایط رای دادن هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر شور و نشاط انتخاباتی در این شهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بعد از تایید صلاحیت ۱۷ نامزد ستادهای تبلیغات آنها فعال شده و شور و نشاط خاصی در این شهرستان حاکم شده است.

حیدری به آمادگی و فراهم شدن شرایط لازم برای برگزاری انتخابات سالم در خرمشهر اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات بی‌طرفانه و صیانت از آرای مردم از وظایف دولت و انتخاب فرد اصلح به عهده مردم است.

۱۰۳ شعبه اخذ رای در خرمشهر پیش بینی شده که از این تعداد ۸۶ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار می باشند.

حوزه انتخابیه خرمشهر و مینوشهر دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است. 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار