تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۹۷۳۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح بخش بازتوانی بیماران سکته حاد مغزی در اهواز
  بخش بازتوانی بیماران سکته حاد مغزی در بیمارستان گلستان اهواز افتتاح شد.

دکتر میثم معزی رئیس بیمارستان گلستان اهواز امروز (۲۹ بهمن‌ماه) در حاشیه افتتاح بخش بازتوانی بیماران سکته حاد مغزی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت این بخش اظهار کرد: بیماران سکته‌های حاد مغزی بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، برای ادامه درمان به این بخش مراجعه خواهند کرد تا اقدامات بازتوانی و توانبخشی و درمان اختلالات بلع و بی‌حسی و بی‌حرکتی برای این بیماران انجام شود تا در اسرع وقت به زندگی روزمره بازگردند.

وی افزود: بدین ترتیب امید به زندگی و امید به فعالیت در این بیماران افزایش می‌یابد و هم می‌توانند کارهای روزمره‌شان را پیگیری کنند.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: این بخش، به عنوان اولین و مستقل‌ترین بخش بازتوانی به بیماران سکته حاد مغزی در بیمارستان گلستان اهواز و در کشور راه‌اندازی شده است و اقدامات آن، یکی از اجزای بسته حمایتی بیماران سکته‌های حاد مغزی است تا از ابتدای ورود به بیمارستان، اقدامات تشخیصی و درمانی برای این بیماران انجام شود.

معزی بیان کرد: این بخش با ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت، بازسازی و تجهیز شده و شامل بخش استروک یا واحد مراقبت ویژه سکته مغزی و به دنبال آن واحد بازتوانی سکته مغزی است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار