تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۹۷۳۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتخارآفرینی وزنه‌بردار خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: وزنه‌بردار خوزستانی که همراه تیم ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی حضور یافت موفق به کسب ۲ نشان رنگارنگ شد.

سیدعلیرضا قریشی بیان کرد: رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۰ روز سه شنبه در کشور ازبکستان پیگیری شد که افشین طاهری ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان، با مجموع ۳۴۶ کیلوگرم، به نشان طلای حرکت یکضرب و ۲ نشان نقره حرکت دوضرب و مجموع رسید.

وی با بیان اینکه طاهری هر ۶ حرکت یک ضرب و دوضرب خود را با موفقیت پشت سر گذاشت گفت: این وزنه بردار خوزستانی در حرکت اول یکضرب، وزنه ۱۵۰ کیلوگرم را بالای سر برد؛ در دومین و سومین حرکات یکضرب، موفق به مهار وزنه های ۱۵۶ و ۱۶۰ کیلوگرم شد و نشان طلای این بخش را به خود اختصاص داد.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان افزود: طاهری در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی را مهار کرد و دومین و سومین حرکت خود نیز وزنه های ۱۸۱ و ۱۸۶ کیلوگرمی را بالای سر برد مهار کرد و به کار خود در این مسابقه پایان داد.

وی گفت: در این دسته آنتروپوف از قزاقستان در مجموع با حدنصاب ۳۶۵ کیلوگرم اول شد، افشین طاهری  و الغافر از سوریه به ترتیب با مجموع ۳۴۶ و ۳۳۳ کیلوگرم عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

 رقابت های وزنه برداری جوانان قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ از روز ۲۶ بهمن در تاشکند ازبکستان آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار